FANDOM

Najlepszego

PoprzedniNastępny

Rozdział 691
Informacje
Rozdział 691
Postacie
Minato Namikaze

Naruto Uzumaki
Sasuke Uchiha
Sakura Haruno
Kakashi Hatake
Hagoromo Ōtsutsuki
Madara Uchiha
Hashirama Senju
Pierwszy Raikage
Pierwszy Tsuchikage
Pierwszy Mizukage
Pierwszy Kazekage

Najlepszego jest 691 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Hagoromo pogratulował drużynie 7, podczas gdy Pierwsi Kage mając trochę czasu na podziwianie świata. Mędrzec pochwala Kakashiego za prowadzenie drużyny w pieczętowaniu Kaguyi, chociaż on sam zaprzecza swoją rolę, dając autorstwo swoim uczniom, ale Hagoromo wciąż docenia jego rolę jako nauczyciela i przyjaciela Obito. W ciągu uwadze Kakashiego, dusza Obito powraca do czystej krainy, aby być z Rin i w tym momencie Sharingan znika z oczu Hatake. Wyczuwając życie u Madary, Sasuke zaczyna biec do niego, lecz zostaje powstrzymany przez Hagaromo, który powiedział, że Uchiha został jinchūrikim tylko na chwilę, co pozwala Hashiramie na rozmowę jeszcze raz ze swoim przyjacielem. Omawiając ich dwa marzenia i ideologie, stwierdza, że jego marzenie prysło, a Hashiramy wciąż żyje. Przy dokończaniu zdania, Madara umarł. Mędrzec Sześciu Ścieżek zaczyna uwolniać wszystki Kage z powrotem do Czystej Krainy, więc Naruto rusza na ostatnią rozmowę z ojcem. Minato chce, aby jego syn w siedemiaste urodziny był szczęśliwy, a Naruto prosi go, żeby przekazał Kushinie, że robi to wszystko co powiedziała. Minato obiecuje przekazać wiadomość i jego ciało kruszy się, póki nie zniknął.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki