FANDOM

Musimy go zabić
PoprzedniNastępny
Rozdział 684.png
Informacje
Rozdział 684
Tom 71
Postacie
Naruto Uzumaki

Obito Uchiha
Sakura Haruno
Kakashi Hatake
Czarny Zetsu
Sasuke Uchiha
Kaguya Ōtsutsuki

Jutsu
Tomogoroshi no Haikotsu

Kamui
Yomotsuhirasaga
Uzumaki Naruto Ittai Rendan

Musimy go zabić jest 684 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Sakura zdaje sobie sprawę, że Obito Był gotów umrzeć tak łatwo, ponieważ był poza oszczędzaniem, ale szybko rzuca na bok te myśli, gdyż Uchiha woła ją i klona Naruto. Chociaż Kaguya zauważyła ich obecność, lecz postanawia zająć się prawdziwym Naruto. Gdy Uzumaki rozważa swój kolejny ruch, zastanawia się nad taktyką dywersyjną i taijutsu. Kokuō udziela wsparcia chłopcu z jego ninjutsu opartego na wzmocnieniu parą fizyczne ataki do potwornego poziomu. W szoku, że był przyciskany. Kaguya wyłania się z gruzów, aby znaleźć się w otoczeniu cienistych klonów. Atakując ze wszystkich stron, Kaguya zostaje zmuszona do wycofania się w inny wymiar - możliwość której Naruto i Obito podjęci wtargnięcie do jej wymiaru. Wyczuwając intruzów, Czarny Zetsu radzi matce, aby zabić Naruto, póki Naruto połączy siły z Sasuke i zapieczętują ją. Początkowo była niezdecydowana, ale w końcu używa techniki Tomogoroshi no Haikotsu, uderzając w Naruto, a potem jego ciało zaczęło rozpadać się. Wierząc, że teraz klony znikną, powróciła do lodowego świata, ale klony nie zniknęły. Tymczasem, Obito, Sakura i Kakashi przybyli na pustynny krajobraz, z zamiarem znalezienia Sasuke.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki