FANDOM

Moja wola
PoprzedniPoprzedni
Rozdział 678
Informacje
Rozdział 678
Tom 70
Postacie
Madara Uchiha

Sakura Haruno
Sasuke Uchiha
Naruto Uzumaki
Kakashi Hatake
Czarny Zetsu

Jutsu
Susanoo

Moja wola jest 678 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Cały świat okazuje się być uwięziony w Nieskończone Tsukuyomi, z wyjątkiem drużyny 7. Sakura próbuje dowiedzieć się, co się dzieje po za ochroną Susanoo, ale Sasuke odrzuca ją, twierdząc, że dziewczyna nie pomoże w żaden sposób. Kakashi mówi mu, że Sakura chce przeanalizować sytuacje. Jednak Sasuke mówi, żeby się zamknął, bo nie jest lepszy od Sakury bez Sharingana. Natomiast Naruto upomina o pracy zespołowej, ale Kakashi mówi im, że Sasuke zostaje liderem drużyny 7. Uchiha mówi im, że genjutsu Madary zaczęło działać, każdy padł jego ofiarą i tylko dzięki jego Rinnegnanowi będzie można go pokonać. Gdzie indziej, pokazano kilku shinobi, którzy śnią w genjutsu. Gdy światło przestało świecieć, drużyna 7 wychodzi spod ochrony Susanoo, potwierdzając podejrzenia Czarnego Zetsu, że technika nie przepuszczała światła. Postanowił skonfrontować się z drużyną 7, ale gdy tylko szykował się na drodze stanął mu trumfujący Madara, który mówił na sobie "Zbawiciel Świata". Gdy potępił fałszywy pokój, zostaje zaatakowany przez Czarnego Zetsu powodując zaskoczenie u drużyny 7. Ujawnił, że powstał z woli Kaguyi, powodując przebiec w piersi Uchihy, spowodował jego przemianę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki