FANDOM

Mizukage

Kapelusz Mizukage.

Mizukage(水影, dosłownie znaczy "Cień Wody") jest liderem Kirigakure. Oficjalnie było Pięciu Mizukage. Ich słowo jest decydujące w politycznych i wojskowych problemach, które pojawiają się w Kirigakure. Mizukage mieszka w pałacu, który jest największym i najszerszym punktem orientacyjnym w Kirigakure, z napisem Mizu 水 dosłownie znaczy "Woda".

Lista Mizukage Edytuj

Pierwszy Mizukage Edytuj

Główny artykuł: Byakuren
Pierwszy Mizukage

Byakuren, Pierwszy Mizukage.

Byakuren (初代水影, Shodai Mizukage; znaczy dosłownie "Pierwszy Cień Wody") był założycielem Kirigakure.

Drugi Mizukage Edytuj

Główny artykuł: Gengetsu Hōzuki
Gengetsu Hōzuki

Gengetsu Hōzuki, Drugi Mizukage.

Gengetsu Hōzuki (二代目水影, Nidaime Mizukage; znaczy dosłownie "Drugi Cień Wody") z Kirigakure. Jest liderem wioski Kirigakure oraz członkiem Klanu Hōzuki.

Trzeci Mizukage Edytuj

Główny artykuł: Trzeci Mizukage
Trzeci Mizukage

Trzeci Mizukage.

Trzeci Mizukage (三代目水影, Sandaime Mizukage; znaczy dosłownie "Trzeci Cień Wody") z Kirigakure. Jest liderem wioski Kirigakure.

Czwarty Mizukage Edytuj

Główny artykuł: Yagura
Obito kontroluje Yagurę

Yagura (po lewej), Obito (po prawej).

Yagura(四 代 目 水 影, Yondaime Mizukage; znaczy dosłownie "Czwarty Cień Wody") był jinchūrikim Trzyogoniastego Wielkiego Żółwia. Gdy Trzyogoniasty został złapany przez Akatsuki, nie miał gospodarza i przebywał w środowisku naturalnym. Powód, dla którego Trzyogoniasty został usunięty z Yagury jest nieznany.

Piąta Mizukage Edytuj

Główny artykuł: Mei Terumī
Mei jako Mizukage

Mei Terumī, Piąta Mizukage.

Mei Terumī (五代 目 水 影, Godaime Mizukage; znaczy dosłownie "Piąty Cień Wody") jest obecnie urzędującym Mizukage. Posiada władzę nad wszystkimi kwestiami politycznymi i wojskowymi Ukrytej Mgły i jej mieszkańców.

Szósty Mizukage Edytuj

Główny artykuł: Chōjūrō
Chōjūrō

Chōjūrō, Szósty Mizukage.

Chōjūrō (長十郎, Chōjūrō) po czwartej światowej wojnie shinobi zostaje Szóstym Mizukage (六代目水影, Rokudaime Mizukage; znaczy dosłownie "Szósty Cień Wody").

Więcej z Fandomu

Losowa wiki