FANDOM

Manda II
Manda II
Nazwa
Japońska 二代目マンダ
Rōmaji Nidaime Manda
Debiut
Manga Rozdział 513
Anime Odcinek 255
Występuje w Manga i anime
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Przynależność Otogakure Otogakure

Jaskinia Ryūchi Jaskinia Ryūchi

Rodzina
Manda (Genetyczne Źródło)

Manda II jest większym klonem, który został stworzony z komórek człowieka przy użyciu różnych leków Kabuto Yakushiego.

WyglądEdytuj

Manda II jest nawet większa niż oryginał, prawie tej samej długości jak żółwia wyspa, co czyni go jednym z największych przywołańców do tej pory w serii. Również posiada cztery wypustki podobne do broni z czterema pazurami palców wzdłuż z wyciągiem kobry jak i ogon grzechotnika. Zęby Mandy II wyglądają jak kły u jadowitego węża dusiciela. Podobnie jak poprzedni Manda, jest fioletowy, ma zielone oczy i takie same ciemne oznaczenia na oczach.

W przeciwieństwie do oryginalnego Mandy, Manda II brakuje czterech rogów jak wyrostków na głowie i czarnych pierścieni uruchomione w dół jego ciała. Ponadto, w przeciwieństwie do Mandy, który był bardziej oparty na konstrukcji anakondy jak Manda II posiada mieszankę cech wielu rodzajów węży, a nawet oryginalne smoki.

Galeria

OsobowośćEdytuj

W przeciwieństwie do oryginalnego Mandy, Manda II jest bardzo lojalny wobec Kabuto, jego twórcy.

UmiejętnościEdytuj

Według Kabuto, Manda II jest większy, silniejszy i ma znacznie bardziej ostre zmysły niż oryginał. Jego ogromna siła, wykazała, że nawet w wodzie, z łatwością spowolił żółwią wyspę. Nawet był w stanie zabić gigantyczną kałamarnicę, pozostawiając olbrzymi znak bitwy w głowie. Jako najsilniejszy kolosalny bezpośredni klon węża, to prawdopodobnie posiada wszystkie oryginalne umiejętności Mandy, takich jak ekstremalna szybkość i redukacja skóry. Nie wiadomo, czy Manda II umie mówić jak poprzedni Manda.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Manda II został stworzony przez Kabuto, który użył komórki od oryginalnego Mandy.

Ograniczenie JinchūrikiEdytuj

Manda II owija się wokół szyi żółwiej wyspy

Manda II owija się wokół szyi żółwiej wyspy.

Przywołany do odnalezienia i zatrzymania żółwiej wyspy przez Kabuto, że pływał i zabił gigantyczną kałamarnicę strzegącej wyspy i uczepił się gigantycznego ogona żłówiej wyspy, unieruchomiając go dla jednej z bomb Deidary. To spowodowało, że jedna bomba Deidary przewróciła żółwią wyspę na plecy czyniąc go bezbronnym. Później został widziany jak owinął się wokół szyi żółwia, ograniczając go. Ostatecznie, z uprowadzonym Yamato, Kabuto schował się w nozdrzach i wąż zniknął.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki