FANDOM

Madara i Hashirama
PoprzedniNastępny
Madara i Hashirama
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł 柱間とマダラ (hashirama to madara)
Angielski Tytuł Madara and Hashirama
Polski Tytuł Madara i Hashirama
Odcinek 367
Manga Rozdział 621, Rozdział 622, Rozdział 623
Data Emisji 03.07.2014
Postacie
Hashirama Senju
Butsuma Senju
Madara Uchiha
Tobirama Senju
Itama Senju

Madara i Hashirama jest 367 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Hashirama opowiada swoją historię o przyjaźni z Madarą Uchihą, gdy w młodych latach spotykają się przy rzece i sflustrowany Madara próbuje przeżucić kamień na drugą stronę. Hashirama zaskakuje rzucając obok Uchihy swój kamień, który dotarł na drugą stronę rzeki. Gdy Madara ukazuje swą flustrację, poczucie upokorzenia Hashiramy przeprasza go i tak rozpoczęła się ich unikalna przyjaźń, pomimo nie wypowiedzenia swych nazwisk. Po powrocie do klanu Senju, odbywał się pogrzeb poległych shinobi, a w tym młodszego brata Hashiramy, Kawaramy Senju. Hashirama ukazuje swoją dezaprobatę w kierunku ojca o dzieciach wysyłanych na wojne, ale jego ojciec uderza go. Hashirama mówił do braci, Tobiramie i Itamie o trwającej wojnie z klanem Uchiha i wykorzystywaniu dzieci do walki. Kolejna walka wybucha pomiędzy Uchiha a Senju i przez to Itama zostaje zamordowany przez Shinobi z klanu Uchiha. Hashirama spóźnia się i zobaczył, że jego brat nie żyje. Na rzece, Madara zauważa smutnego Hashiramę i Madara miał takie samo uczucie, jak również, ujawnia, że też miał braci, którzy polegli w trwającej wojnie. Pomimo ich smutku, nadal trenują i ich przyjaźń kwitnie. Po ich treningu, Tobirama przychodzi do Hashiramy z wiadomością, że ich ojciec ma coś do powiedzenia. W klanie, Butsuma Senju mówi synowi, że poprosił Tobiramę, żeby szpiegował Hashiramę, i dodaje, że chłopiec o imieniu Madara należy do klanu Uchiha. Zauważył, że Madara zabił kilku dorosłych shinobi z klanu senju. Butsuma ostrzega Hashiramę, że to może doprowadzić do zdrady, w kolejności od kary. Butsuma rokazuje Hashiramie po szkoleniu z Madarą śledzić go, a jeżeli Uchiha będzie coś podejrzewał to go zabić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki