FANDOM

Madara Uchiha
PoprzedniNastępny
Rozdział 560
Informacje
Rozdział 560
Tom 59
Anime Odcinek 322
Postacie
Naruto Uzumaki

Madara Uchiha
Kabuto Yakushi

Gaara
Ōnoki

Jutsu
Tengai Shinsei (Debiut)

Fūton: Rasenshuriken
Katon: Gōka Mekkyaku (Debiut) Susanoo

Madara Uchiha jest 560 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Madara pyta Mū o użytkowniku techniki, która przyniosła je z powrotem do życia. Kabuto ma pełną kontrolę nad Mū, aby bezpośrednio porozmawiać z Madarą, tłumacząc, że przywrócił go w specjalny sposób, który czyni go silniejszym niż za jego życia. Gaara atakuje Madarę, ale on unika jego piasku i przenosi się do kontrataku stosują Katon: Gōka Mekkyaku, który zostaje zniweczony przez wielu shinobi z sojuszu korzystający z uwolnienia wody. Przechodząc do ogólnej walki wręcz, że sieje spusztoszenie wokół sojuszu shinobi, aż Ōnoki podnosi pod nim ziemię, aby uchwycić go przed Rasenganem Naruto. Madara broni się Susanoo. Gdy Naruto przygotowuje się, aby przejść do trybu mędrca, Ōnoki czyni lżejszym piasek Gaary umożliwiając mu pociągnąć Madarę z jego Susanoo w sam raz na trafienie przez Rasenshurikena Naruto. Madara aktywuje Rinnegana i absorbuje Rasenshurikena, dając radość Kabuto o podejrzeniach ewolucyjnych Sharingana. Madara odpowiada, że ta moc nie jest stworzona przez Yakushiego i używa swojego Susanoo do splotu ręcznych pieczęci, zwraca meteoryt w kierunku pola bitwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki