FANDOM

Kurama
PoprzedniNastępny
Tom 60.png
Informacje
Tom 60
Okładka Naruto Uzumaki
Kurama
Gyūki
Shukaku
Matatabi
Saiken
Isobu
Kokuō
Son Gokū

Kurama jest 60 tomem mangi Naruto.

Rozdział 566Edytuj

Oczy i bestie

Rozdział 567Edytuj

Sakryfikant z Konoha-Gakure

Rozdział 568Edytuj

Czteroogoniasty - Pustelniczy małpi król

Rozdział 569Edytuj

Demonstracja woli

Son Gokū mówi Naruto, że nie stanie się sojusznikiem, nawet jeśli on oszczędza go, chyba że może ufać Naruto, który nie ma nic przeciwko. Kurama zastanawia się, że Naruto słowami nie pomoże ogoniastej bestii, a czynami tak. Tobi ciągnie Sona łańcuchami woli, które pochłania. B nadal próbuje zmusić Sona to otworzenia ust i wyciągnąć Naruto. Uzumaki nie ma sił, aby otworzyć ust, lecz przy pomocy Kage Bunshin no Jutsu, aby Son zwymiotował, co czyni. B chwali Naruto, a Son mówi chłopcu, że odbiornik czakry przesuwa się od piersi do szyi z powodu pełnej transformacji ogoniastej bestii. Naruto dostrzega go, wchodzi w jego tryb czakry lisa, i próbuje go wyciągnąć, przepraszając z góry Sona, czym musi uzyskać niedelikatnie. Kurama przypomina dotychczasowe osiągnięcia Naruto, i uważa, że jeśli Uzumaki chce pomóg ogoniastym bestiom to powinien zrobić jak zawsze i działać. Naruto próbuje wyciągnąć odbiornik czakry, a klona wpuścił wewnątrz Sona wchodzi w tryb mędrca próbując przesunąć ją od środka.

Rozdział 570Edytuj

Kurama

Po jak Naruto z powodzeniem usuwa odbiornik czakry, Tobi natychmiast przywołuje demoniczną statuę zewnętrznej ścieżki i ponownie zamyka Son Gokū, ale nie przed opuszczeniem Naruto z prezentem pożegnalnym. Oświadczył, że zamierza iść na całość w tej chwili, bo miał coś, co należało do niego, Tobi zmusza pozostałych pięciu jinchūrikich do transformacji w pełne formy ogoniastych bestii. Gdy Kakashi i Gai w szoku spoglądają, Kurama mówi Uzumakiemu, że jest gotów użyczyć mu więcej mocy. Nieco odebrany przez to, Naruto przechodzi do podziękowań mu za pomoc w walce z Madarą Uchihą, do których lis odrzuca. Następnie Naruto karze Kuramę za sposób, w którym wziął wdzięczność przed lisem - oferuje mu swoją pięść - mówi Naruto, aby połączył swoją własną czakrą. Tym samym chłopak informuje B i Ośmioogoniastemu, że jest gotów, aby walczyć. Jednakże mówią chłopakowi, że nie jest gotów uzyskać trybu ogoniastej bestii. Naruto odmawia, gdyż położył na brzuchu rękę, otwierając wrota, a wówczas mówi lisowi, że nie jest już demonicznym lisim potworem, a towarzyszem z Konohagakure.

Rozdział 571Edytuj

Tryb ogoniastego

Rozdział 572Edytuj

Dziewięć imion

Rozdział 573Edytuj

Droga prowadząca do świetności

Rozdział 574Edytuj

Oczy patrzące w mrok

Rozdział 575Edytuj

Kamienna wola

Na drugiej stronie okładkiEdytuj

Naruto i Bee prowadzą zaciętą walkę z szóstką ogoniastych. Z pomocą przybywają Kakashi i Gai, ale Naruto zostaje połknięty przez Czteroogoniastego, w jego wnętrzu pojawia się prawdziwa postać demona, która nazywa siebie Son Gokū! W tym samym czasie Sasuke postanawia działać...!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki