FANDOM

Kotoamatsukami
Kotoamatsukami.png
Nazwa
Japońska 別天神
Rōmaji Kotoamatsukami
Angielska Distinguished Heavenly Gods
Polska Wybitni Niebiańscy Bogowie
Debiut
Manga Rozdział 459
Anime Odcinek 201
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Mangekyō Sharingan.png Kekkei Genkai, Genjutsu, Dōjutsu
Klasa Uzupełniająca
Typ Inton.png Uwolnienie Yin
Użytkownicy
Shisui Uchiha

Danzō Shimura

Kotoamatsukami jest dōjutsu rzucający potężny dotychczas substelny umysł kontroli genjutsu na cel.

PrzegłądEdytuj

Ta technika pozwala użytkownikowi na wprowadzenie umysł przeciwnika i manipulację nimi, dając fałszywe doświadczenia, co sprawia, że wydaje się, jakby robili rzeczy z własnej woli. Jest on uważany za genjutsu z najwyższej klasy, ze względu na ofiary jest całkowicie nieświadomi, że są manipulowani.

Jako świadectwo jego mocy było wystarczające, aby zanegować kontrolę Kabuto Yakushiego jest nad ożywionym Itachim Uchihą, choć były to wiązane jest uważany niemal absolutną. Jeśli przeszczepione komuś spoza klanu Uchiha dōjutsu wymaga około dziesięciu lat do ponownego użycia. Jednakże ten okres może być znacznie zredukowany przez posiadanie komórek Hashiramy Senju, tak jak zauważył użytkownik Danzō Shimura. Jednakże, pomimo dodatkowej wytrzymałości przyznawanej przez komórki Hashiramy, należy zauważyć, że ta technika nadal nie może być używana wielokrotnie w ciągu jednego dnia.

Zauważył jako Shisui Uchiha, stało się bardzo pożądane przez Danzō, który później ukradł prawe oko Shiusiemu i gdy wszczepił do prawego oka, żeby uzyskać dostęp do tego dōjutsu. Później, Shisui powierzył swoje drugie oko Itachiemu Uchihy, który wszczepił go do oczodołu z jednego kruka. Potem ten kruk przymusowo przechowywał Naruto i zaopatrzony pojawić się tylko w odpowiedzi na kontrontację Mangekyō Sharingana Itachiego. Po aktywacji, Itachi uzbroił oko, tak, że genjutsu by wydał rokaz "chronić Konohę" do kogo została wytyczona. Itachi miał to wykorzystać na swoim bracie, ewentualność, gdyby wrócił do osady i założył się, że miałby przeszczepione oczy w celu uzyskania Wiecznego Mangekyō Sharingana. Technika zamiast tego została wykorzystana na samym Itachim, po ożywieniu i przypadkowo za pomocą swojego Mangekyō Sharingana, gdy napotykają Naruto podczas Czwartej Wojny Shinobi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki