FANDOM

Kopiujący ninja
PoprzedniNastępny
Rozdział 688
Informacje
Rozdział 688
Postacie
Rin Nohara

Obito Uchiha
Sasuke Uchiha
Naruto Uzumaki
Kakashi Hatake

Jutsu
Tailed Beast Chakra Arms

Senpō: Chō Bijū Rasenshuriken
Susanoo

Kopiujący ninja jest 688 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Obito pyta Rin, czy mogłaby poczekać, zauważając, że chce pomóc Kakashiemu, który może przyczynić się do toczącej bitwy. Obiecując, że powróci do niej, Obito teleportuje się do wymiaru podstawowego, objawiając się jako czakra i wchodzi do Kakashiego. W jego podświadomości, Obito wyjaśnił, że powrócił aby dać Kakashiemu wczesny prezent. Oświadczając, że powiedział, Naruto, aby został Hokage, jednakże stwierdza, że to Hatake powinien zostać Szóstym Hokage. Przypominając towarzysza jego pseudonimem, którego obawiali się narody, Kakashi otwiera oczy i pokazuje, że jest on po raz kolejny "Kopiujący Ninja". Tymczasem Czarny Zetsu jest przygnieciony przez dwa pręty, a Sasuke zostaje odrzucony przez czakrowe ręce Kaguyi. Dając kobiecie na czas żałowania, Naruto czerpie siłę z wszystkich ogoniastych bestii i używa dzwięć unikalnych Rasenshurikenów przeciwko Kaguyi, w wyniku ogromnej masy przelewające do ciała, jeden z nich pochłania cienistego klona Naruto, gdy stara się przekształcić. Masa rozpoczyna liczne ramiona, jeden z nich pochłania jednego z cienistych klonów Naruto. Jedno ramienie próbuje iść w kierunku uciekającej Sakury, Uzumaki mówi Sasuke, żeby swoim dōjutsu uratował ją i dziewczyna zostaje uratowana przez Susanoo. Każdy jest w szoku, bo okazuje się, że to Kakashi, który był wewnątrz Susanoo, oświadczając w jego umyśle, że on i Obito będzie chronił towarzyszy i świat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki