FANDOM

Katon: Tenrō
  • Cel zostaje oznakowany specjalnym znakiem...
  • ... rozprzestrzeniając się w organiźmie i uniemożliwiając formowanie czakry.
Nazwa
Japońska 火遁・天牢
Rōmaji Katon: Tenrō
Angielska Fire Release: Heavenly Prison
Polska Uwolnienie Ognia: Niebiańskie Więzienie
Debiut
Film Naruto Shippūden 5: Więzienie krwi
Występuje w Tylko film
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Juinjutsu, Techniki Absorpcji Czakry, Hiden
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Typ Katon Uwolnienie Ognia
Pochodzenie Jutsu
Katon: Gōka Tenrō

Tenrō Kaken

Użytkownicy
Mui

Katon: Tenrō (禁錮術, kinkojutsu) używany przez klan Mui. Te, które są poddane tej technice mają formułę stosowaną do nich, co zapobiega ich formowaniu czakry i używania technik. Także będzie zabierać ich czakrę w powolnym, ale stałym tępie. Mui używa tej techniki na więźniów Hōzukijō.

Jednakże, dla osób z wysokimi ilościami czakry, takie jak Naruto oni mogą formować czakrę technik i stosować w pełnym stopniu. Techniki używane, jednak będą utrudnione, a pieczęć spowoduje u danego użytkownika silny ból, jakby ich ciało płonęło; jeśli zbyt dużo czakry jest używana, formuła będzie ustawiać w ogniu ofiarę. Jesli ci, którzy mają pieczęć na nich opuszcza jeden promień od aplikatora, to spowodowałoby ofiara stanęła w płomieniach, spalając na popiół. Także użytkownik może spowodować zapłon z własnej wolnej woli.

Jest techniką ognia, nie mogą gasi się w wodzie, a ofiary po prostu muszą zanurzyć się, aby z łatwością korzystać z czakry; każdy płomień tej techniki może być zapamiętany, gdy woda wlewa się do nich. Podanto, technika tłumi tylko normalną czakrę od wewnątrz własnego ciała; gdy zwiększa się naturalna energia zgromadzona na zwewnątrz, jeden nadal korzysta z czkary. Jesli ktoś pieczęcią używa Kage Bunshin no Jutsu, klon nie będzie miał pieczęci. Pieczęć zniknie, jeśli użytkownik umrze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki