FANDOM

Kagutsuchi
  • Baiera z czarnych płomieni.
  • Uformowane czarne płomienie.
  • Elastyczny miecz.
Nazwa
Japońska 加具土命
Rōmaji Kagutsuchi
Angielska Added Tool Earth Lord
Polska Uwolnienie Płomieni: Dodane Narzędzie Pana Ziemi
Debiut
Manga Rozdział 464
Anime Odcinek 203
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Enton Mangekyō Sharingan Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna
Typ Enton Uwolnienie Płomieni

Katon Uwolnienie Ognia

Jutsu Macierzyste Amaterasu
Pochodzenie Jutsu
Amaterasu: Entenka

Enton: Susanoo Kagutsuchi
Enton: Yasaka no Magatama
Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki

Użytkownicy
Sasuke Uchiha

Kagutsuchi jest metodą, którą stosuje się do transformacji kształtu czarnych płomieni Amaterasu, umożliwiając użytkownikowi manipulowanie nimi w razie potrzeby. W przypadku Sasuke, gdy Amaterasu jest odlewane z lewego oka, używa prawe oko do manipulowania płomieniami. Po wprowadzeniu ostatecznej formy opacenrzonego, Susanoo Sasuke zyskał kulę czarnych płomieni, która służy jako alternatywne źródło ognia do manipulowania ta techniką. Ta technika pozwala użytkownikowi na gaszenie ognia.

WariantyEdytuj

Użytkownik może kształtować płomienie Amaterasu w różnych odmianach, zarówno do ataku i obrony.

  • Podczas korzystania z klatki piersiowej Susanoo, użytkownik może stworzyć obóz ochronny manipulując czarnymi płomieniami na pokrycie go.
  • Zbiegając płomienie przed użytkownikiem, kolczasta bariera kształtując płomienie, które mogą być tworzone nie tylko chroni go, ale także przebija i spala każdego przeciwinika, którego dotknie.
  • Wśród broni, która może objawiać się od kuli czarnych płomieni dzierżacego przez Susanoo są miecze, Magatama w kształcie pocisków i strzał, które mogą być użyte z jego łuku.
  • Płomienie można dzierżyć w instrukcji własnoręcznej bez spalenia i mogą być zmanipulowane w elastyczny miecz, a także w kształcie kolgówogniastych pocisków z łopaty długo wahającego się ataku.

WpływEdytuj

Podobny do innych umiejętności Mangekyō Sharingan, nazwa Kagutsuchi pochodzi od japońskiego mitu i religii. Kagutsuchi jest Bógiem Ognia w Shinto i jeden, który przyniósł na świat śmierć przez spalenie matkę Izanami do śmierci, jak ona urodziła mu. To sprawiło, że jego ojciec, Izanagi, zabić go mieczem Totsuka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki