FANDOM

Kagemane no Jutsu
Kagemane no Jutsu.png
Nazwa
Japońska 影真似の術
Rōmaji Kagemane no Jutsu
Angielska Shadow Imitation Technique
Polska Technika Imitacji Cienia
Debiut
Manga Rozdział 55
Anime Odcinek 33
Występuje w Manga, anime, film, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Hiden
Klasa Uzupełniająca
Typ Inton.png Uwolnienie Yin
Jutsu Macierzyste Szczur
Pochodzenie Jutsu
Kagezukami no Jutsu

Nikudan Yōyō
Kagemane Shuriken no Jutsu
Kage Nui no Jutsu
Kuro Higanbana
Kageyose no Jutsu
Kage–Kubishibari no Jutsu

Użytkownicy
Shikamaru Nara

Shikaku Nara
Ensui Nara
Kakashi Hatake

Kagemane no Jutsu pozwala użytkownikowi na rozszerzenie ich cienia na każdej powierzchni (nawet wody) oraz, o ile chce, tak długo jak jest wystarczająca powierzchnia.

ZaletyEdytuj

Raz zetknie się z cieniem przeciwnika, dwa scala się i cel zostaje zmuszony do naśladowania ruchów użytkownika. Dlatego obaj może rzucić shirkenem na siebie w tym samym czasie, jeśli użytkownik chce (oczywiście, aby uniknąć ranienia siebie, użytkownik musi mieć po prostuz tyłu kaburę shurikenami w miejscu, tak, że przeciwnik patrzy na lecącego shurikena). Jeśli cel jest poza zasięgiem, użytkownik może stworzyć źródło lepszego światła, aby zwiększyć ich cienie wykorzystując lub polegając na istniejących wcześniej cieni na ich cień swobodnie przemieszając się. Również jest możliwe, aby podzielić swój cień, albo pułapkę na kilku przeciwników lub utworzyć rozproszenie. Cień może być również dołączony do ludzi bez ich wiązania, pozwalając ofiarze się swobodnie poruszać. Robi, że ma cel, że osoba, cień została dołączony do, zetknięcia się z trzecią osobą, w celu związania tej ostatniej jeden z cienia.

WadyEdytuj

Głównym minusem Kagemane no Jutsu jest to, że męczy wielokrotne używanie; Hidan stwierdza, że zdolność podlega pewnej formie malejącej zwrotu i spadku mocy po wielokrotnym użyciu (Shikamaru może tylko utrzymać ją przez 5 minut) Jeżeli użytkownik ma mało czakry, skaźnik wydajności techniki również się pogarsza. Niedostatecznie oświetla technikę, mniej skuteczne. Szczególnie silny przeciwnik może również oprzeć się prrzymusowej Kagemane no Jutsu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki