FANDOM

Jiongu
Jiongu.png
Nazwa
Japońska 地怨虞
Rōmaji Jiongu
Angielska Earth Grudge Fear
Polska Ziemia Żałowania Strachu
Debiut
Manga Rozdział 326
Anime Odcinek 79
Występuje w Manga, anime, film, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Hiden, Kinjutsu, Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Użytkownicy
Kakuzu

Jiongu jest zakazaną techniką z Takigakure, która przemienia ciało użytkownika w coś podobnego do szmacianej lalki, organizowane przez setki grubych czarnych nici.

UżycieEdytuj

Kakuzu, który ukradł znajomość tej techniki przed jego ucieczką z Takigakure, był w stanie manipulować czarnymi niciami do kilka celów. Był zdolny do szycia bez żadnych obrażeń, a on lub inni cierpią, często przez doczepienie części ciała. Wydaje się jednak, że ta umiejętność jest nieco ograniczona, jak ostrzegł Hidana żeby nie ruszał głową zbyt wiele, mówi, że jego głowa może spaść ponownie. Mógł oderwać część kończyn, a następnie manipulować nimi do tego stopnia, że może nawet wysłać je pod ziemią, aby potem podłączyć je.

Najbardziej znaczącym aspektem tych nici jest to, że przyznająć Kakuzu formę nieśmiertelności. Oprócz zszycia swoich urazów mógł skorzystać z nici w celu oderwania od ciała ofiary, kradnąc ich jeszcze funkcjonujące narządy i dodania ich do własnego ciała, rozszerzając w ten sposób swoje życie. Kakuzu zazwyczaj używał tą technikę, aby ukraść serca od potężnych shinobi i był w stanie pomieścić cztery serca, żeby Kakuzu umarł to wszystkier serca muszą zostać zniszczone. Może również umieścić jedno z tych serc do kończyn i zapewnia im inwidualnie poruszanie, gdy używał rękę, aby usunąć cień wspomagany okopem noża, który uniemożliwił resztę ciała z ruchu.

MaskiEdytuj

Kakuzu z jego maskami serca.jpg

Kakuzu z jego maskami serca.

Dodatkowe serca w organiźmie Kakuzu są zwykle przechowywane w różnych maskach zwierząt, które zostały uszyte na plecach, przyznając mu ogromne ilości czakry i liczne podobieństwa żywiołów. Mógł zdjąć te maski i zabrać je na własnym ciele, składa się w całości z nici. Ino Yamanaka skomentowała maski emanowały złą czakrą, maski te były zdolne do atakowania oddzielnie, uwalniając katasrofalne wybuchy elementarnej czakry. Te nicie również mogą połączyć się ze sobą, tworząc pająkowe ciało wokół Kakuzu pozwalając mu stopić ataki jego masek ze sobą w celu zwiększenia jego mocy ataku.

Maski zwierząt Kakuzu zawierała jego części serca. Jeśli wziął wykorzystanie serca dla siebie, co odpowiada maska będzie zniszczyć na wielokrotne wejścia stwora do ciała Kakuzu.

Maski.png

Maski Kakuzu: Ziema (lewa górna), Ogień (prawa górna), błyskawica (lewa dolna) i wiatr (prawa dolna).

  • Maska Ziemi: To serce miało powinowactwo ziemi i wziął na kształt demonicznej, montela dunożnego. To pozwoliło Kakuzu na korzystanie z Doton: Domu. W anime, chociaż ta maska została zniszczona, Kakuzu był jeszcze w stanie wykorzystać tą technikę tylko na ręce.
  • Maska Ognia: To serce miało powinowactwo ognia i wziął na kształt demonicznego tygrysa. To pozwoliło Kakuzu na korzystanie z Katon: Zukokku. Ta maska może również połączyć z maską wiatru rozpoczynając podwójny cios wiatru z ogniem, a kto był w pobliżu uderzenienia nie mógł tego zatrzymać.
  • Maska Błyskawicy: To serce miało powinowactwo błyskawicy i wziął na kształt jakiegoś demonicznego stworzenia. To pozwoliło Kakuzu na korzystanie z Raiton: Gian.
  • Maska Wiatru: To serce miało powinowactwo wiatru i wziął na kształt dziwne stworzenie z cienkimi skrzydłami. To pozwoliło Kakuzu na korzystanie z Fūton: Atsugai. Ta maska może również połączyć się z maską ognia rozpoczynając podwórny cios z wiatrem i ogniem, a kto był w pobliżu nie mógł tego zatrzymać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki