Fandom

Senpuu Wiki

Jest mi obojętny

523strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Jest mi obojętny
PoprzedniNastępny
Rozdział 607.png
Informacje
Rozdział 607
Tom 63
Anime Odcinek 346, Odcinek 362
Postacie
Zetsu

Obito Uchiha
Nagato
Konan
Yahiko
Madara Uchiha
Naruto Uzumaki
Kakashi Hatake
Hashirama Senju

Jutsu
Mokuton: Mokuryū no Jutsu

Jest mi obojętny jest 607 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Po zapoznaniu się z mężczyzną, Yahiko uważa, że musi być głupcem lub kryminalistą albo idiotą, używając imienia legendy. Nagato, z drugiej strony jest chętny, aby spotkać się z kimś, kto wie więcej o Rinneganie, ale zanim mógł zbliżyć się do Obito i Zetsu, nieufny Yahiko i Konan zabierają go, mówiąc zamaskowanemu mężczyźnie, żeby nie podchodził. Przed odejście, Obito mówi Nagato, że będzie codziennie przychodził do chłopaka, aż zda sobie sprawę, że jego słowa są prawdziwe. Jakiś czas później, Obito wraca do Konohy ubrany w płomienną maskę, gdzie obserwuje Kakashiego przy grobie Rin. Ostatecznie młody mężczyzna opuszcza pamiętny kamień, pozostawiając kwiaty na jej grobie i słyszy ściśle tajne informacje, że ich senseiowi wkrótce urodzi się syn. Obito w gniewie przechodzi obok kwiatów, a potem wykorzystuje te informacje na swą korzyść. Gdy widzi swego byłego senseia, stwierdza, że ten świat jest mi obojętny. W obecnym czasie Naruto deklaruje Madarze, że jest synem Minato Namikaze. Uchiha zauważa, że był zbyt łagodny i tym razem nie będzie się powstrzymywał. Używa techniki Mokuton: Mokuryū no Jutsu, dodając, że jest to technika Hashiramy Senju, która była użyta do wiązania Kuramy. Kakashi pyta Obito dlaczego wybrał kogoś takiego naśladowania jak Madara Uchiha, ale Uchiha stwierdza, że wszystko, co pozostało to było dla niego i już nic nie miał do powiedzenia, bo rozpoczyna się ostateczna walka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki