FANDOM

Izanagi
  • Kiedy Danzō zostaje przebity przez Susanoo Sasuke...
  • ... rzucone Izanagi niweczy szkody...
  • ... i wygląda tak jakby nic się nie wydarzyło.
Nazwa
Japońska イザナギ
Rōmaji Izanagi
Debiut
Manga Rozdział 476
Anime Odcinek 209
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Mangekyō Sharingan Kekkei Genkai, Kinjutsu, Genjutsu
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Typ Onmyōton Uwolnienie Yin-Yang

Inton Uwolnienie Yin

Ręczne Pieczęcie Królik → Dzik → Baran
Jutsu Macierzyste Banbutsu Sōzō
Pokrewne Jutsu
Izanami
Użytkownicy
Danzō Shimura

Madara Uchiha
Obito Uchiha
Baru Uchiha
Naka Uchiha
Rai Uchiha

Izanagi jest genjutsu, które rzucone na użytkownika, a zamiast innych i jest najpotężniejszym wśród tego typu genjutsu.

UżycieEdytuj

Po aktywacji rzucający usuwa granice między rzeczywistością a iluzją w ich osobistej przestrzeni. Do pewnego stopnia pozwala użytkownikowi kontrolowanie stanu ich życia, ale zwykle jest aktywne tylko przez ułamek sekundy.

Gdy użytkownik pozostaje fizycznie realnie w trakcie walki, ta technika jest w stanie obracać każde zdarzenie jak uszkodzenie, a nawet śmierć zadane na nich, a ta technika jest aktywna, w roli "iluzji". Każdym razem, gdy użytkownik otrzyma śmiertelne obrażenia, on lub ona automatycznie znika, jakby były wzdłuż iluzją , a następnie powraca do rzeczywistości; fizycznie prawdziwa i bez szwanku. Technika opiera się na zdolnościach Mędrca Sześciu Ścieżek, Banbutsu Sōzō. Proces jest stosowany w obejmowaniu podaniu wyobraźni i energii duchowej, która stanowi podstawę do tworzenia czakrę yin kształtu i formę od nicości. Następnie za pośrednictwem stosowania witalności i energi fizycznej, która stanowi podstawę czakry yang, on tchnie w życie uprzednią formę. Ta więc technika z włączenia wyobrażni w rzeczywistości urodziła się jako Izanagi.

Izanagi może być używane tylko przez osoby z genetycznymi cechami Mędrca Sześciu Ścieżek. Uchiha, zastąpił Mędrca, są w stanie wykorzystać Izanagi z ich Sharinganem. Nawet takich oczu działając jako medium, zdobywając uprawienia do kontrolowania przepływu rzeczywistości krótko jako użytkownik uzna swoją cenę; jeden ma bardzo ograniczone rezerwy czasu w jednym oku na wywołanie tej metody. Ta technika może być normalnie używana do tylko najbardziej tragicznej sytuacji jak po Sharinganie, z którym Izanagi odlewany przekroczy swój limit, oko staje się bezsilne i zamyka się na zawsze, z rzadkim wyjątkiem, że jego wzrok i moc mogą zostać przywrócone do wspomnianego oka przez dalsze rozwijanego się Rinnegana. Z tego powodu Uchiha oznaczyli do kinjutsu.

Danzō Shimura, w celu praktycznego wykorzystania techniki, miał dziesięć Sharinganów osadzonych w prawym ramieniu. Aby użyć Izanagi do jego pełnego potencjału, użytkownicy muszą mieć genetyczne cechy Senju, które są zastąpione Mędrca. Częściowo z tego powodu Danzō miał DNA Hashiramy Senju przeniesione do jego ramienia, który przedłuża czas rozpiętności każdego Sharingana w Izanagi na minutę, pozwalając mu użyć techniki maksymalnie do dziesięciu minut w sumie, z przerwami w latach, gdy uzna to za konieczne. Jednakże, ponieważ Danzō nie jest członkiem Uchiha jego poziom czakry spada zasadniczo każdym nowym Sharinganem do aktywowania techniki. Również Obito umożliwia wykorzystanie DNA Hashiramy, ale, w przeciwieństwie do Danzō, twierdzi się, że uzyskał kontrolę nad DNA i jako takie posiada pełne uzupełnienie z Izanagi.

Jak w przypadku wielu technik opartych Sharingana, Izanagi może być wszczepione do swego Sharingana do uruchomienia techniki nawet po zmarłym użytkowniku; Madarał wykazał takie wykorzystanie po jego prawdziwej śmierci, w przeciwieństwie do prostej negacji śmiertelnej rany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki