FANDOM

Itama Senju
Itama Senju.png
Nazwa
Japońska 千手板間
Rōmaji Senju Itama
Debiut
Manga Rozdział 622
Anime Odcinek 367
Występuje w Manga i anime
Głosy
Japoński Mariko Tōnai
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Klan Klan Senju.png Klan Senju
Rodzina
Butsuma Senju (Ojciec)
Hashirama Senju (Brat)
Kawarama Senju (Brat)
Tobirama Senju (Brat)
Tsunade (Siostrzenica)
Nawaki (Siostrzeniec)

Itama Senju jest młodym shinobim z klanu Senju.

WyglądEdytuj

Itama miał włosy w dwóch kolorach, jedna połowa była czarna, a druga biała, tak samo jak jego brwi. Tak samo jak jego rodzeństwo, miał ciemne oczy, nosił on ciemną bluzkę, krótkie haori oraz spodnie związane w pasie grubym pasem. Podczas walki nosił zbroję typowa dla epoki i klanu Senju, zaś na czole miał zawiązaną kawałek materiału.

Galeria

OsobwośćEdytuj

Butsuma z dziećmi.png

Itama płacze na pogrzebie Kawaramy.

Itama to wrażliwy chłopiec ukazuje to, gdy płacze po śmierci swojego brata Kawaramy. Młody Senju jest miły i troskliwy, ukazuje te cechy podczas rozmowy z braćmi o wprowadzeniu pokoju w świecie, kwestionuje również to co stanie się z zemstą za tych, którzy zabili ich bliskich.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Pułapka na Itamę.png

Pułapka na Itamę.

Na wieść o śmierci Kawaramy mały Itama płacze stojąc obok ojca, Hashiramy i Tobiramy, gdy polegli zostają pochwani. Butsuma karci Itamę za płacz, gdyż shinobi nie powinni płakać. Potem chłopak patrzy z szokiem na kłótnię między ojcem a Hashiramą. Później, gdy mówi do swoich braci o poszukiwaniu pokoju dla świata, Itama wyraża obawę co stanie się z karą, która dąży do śmierci sprawców śmierci ich bliskich. Jakiś czas później Itama, także ginie na polu bitwy, gdy znajduje się w otoczeniu członków klanu Uchiha, którzy zabijają go.

CiekawostkiEdytuj

  • Itama (板間) i to japońskie słowo odnoszące się do przestrzeni między dwoma drewnianymi listewkami na Duckboards, to rodzaj platformy stworzonej, do przejścia nad mokrym lub bagnistym terenem.

CytatyEdytuj

  • (Do Tobiramy i Hashiramy): "Łatwo się mówi, ale co z wszystkimi naszymi bliskimi? Powinniśmy ich pomścić. Przewracaliby się w grobie, gdyśmy to wszystko puścili w niepamięć."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki