FANDOM

Ishikawa
Wygląd Pierwszego Tsuchikage.png
Nazwa
Japońska 初代土影
Rōmaji Ishikawa
Tytuły Pierwszy Tsuchikage
Debiut
Manga Rozdział 575
Anime Odcinek 332
Występuje w Manga i anime
Głosy
Japoński Tōru Nakane
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Wzrost 130 cm
Zawód Tsuchikage
Przynależność Iwagakure.png Iwagakure
Klan Klan Kamizuru
Ranga Ninja Kage
Rodzina
Suzumebachi (Wnuczka)

Jibachi (Wnuk)
Kurobachi (Wnuk)

Jutsu
Flight Technique

Ishikawa (初 代 土 影, Shodai Tsuchikage, znaczy dosłownie "Pierwszy lub Cienisty Twórca Ziemi") był tym, który założył Iwagakure w Kraju Ziemi. W anime, został okreslony jako członek klanu Kamizuru.

WyglądEdytuj

Plik:Pierwszy Tsuchikage.png

W momencie starzenia, Pierwszemu urosły wąsy i najeżona długa broda, z których oba miał ciemne pasemka przebigającej przez nich na przemian. Również miał tendencję do mrużenia, inaczej otwierając tylko jedno z jego oczu, gdy jest to konieczne. Miał na sobie tradycyjny strój Kage - składający się ze zwykłego płaszcza i kapelusza - na ciemno luźny, pełeną długości sukni, które były związane z wykorzystaniem lżejszej szarfy wokół jego taili.

Na pierwszym szczycie pięciu Kage, nosił kimono w kolorze ciemnym z jasnymi dodatkami, a jego długie wąsy opadały luźno wokół twarzy.

Galeria

OsobwośćEdytuj

Tsuchikage wydaje się być opanowany inwidualnie, jak na wiedzę i doświadczenie przystało na swój wiek. Jak sam przyznaje, był w stanie dostrzec wartość kamienia i woli osoby zarówno przez tylko patrzenie na nich. W związku z tym, że miał skłonność do odniesienia kamieni i ich właściwości w czasie mówienia, trafnie wykazał się w czasie jego rady do Ōnokiego o odkryciu jego wrodzoną silną wolę.

UmiejętnośćEdytuj

Chociaż jego możliwości pozatją w dużej mierze nieznane, ogólnie rzecz biorąc, jako założyciel Tsuchikage, musiał niewątpliwie być potężnym shinobi. Wykazał zdolność do latania, jak jego następcy. W anime, był nawiązywany do faktu, że używał ninjutsu opartych na owadach, jak jego styl walki.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage.png

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage.

Na pierwszym szczycie pięciu Kage, on wraz z Mū, usiadł obok innych, gdzie zauważył, że przyszedł w dobrej wierze, aby poprzeć spotkanie pięciu Kage, ale dostrzegł, że nie będzie tak łatwo podpisać umowy. Prawda jego słów, wyraziła obudzenie, gdy Pierwszy Kazkage zażądał pobytu, zamiast ogoniastej bestii, chciał 30% za ogoniastą bestię. Gdy Hashirama Senju wybuchł, gdy usłyszał walkę, złożył prośbę do nich na przyszłość swoich dzieci i jedności.

Pierwszy rozmawia z Ōnokim.png

Ishikawa rozmawia z Ōnokim.

W pewnym momencie podczas jego kadencji, Tsuchikage powierzył młodemu Ōnokiemu wyczyszczenie ważny dla ich wioski kamień, pod jego bezpośrednim nadzorem. Podczas ćwiczenia, wyjaśnił, że kamień był symbolem trudnej, nieuniknionej woli shinobi z Iwagakure - coś, co uważał za "istotne". Chociaż opisując Ōnoki jako posiadający taką wolę, ostrzegł, jak porzucając to spowodować życie wypełnionym wymówkami i nienawiścią.

Poszukiwania BikōchūEdytuj

W anime, gdzie jego historia poprzedzona przed debiutem w mandze, okazuje się, że po śmierci Tsuchikage, jego wnuczka, Suzumebachi, szukała świętych zwojów, które zawierały tajne techniki w sztuce poskramiaczem błędów. Ostatecznie nieudano się jej w poszukiwanie zwojów dziadka. Ona i jej bracia, Jibachi i Kurobachi, określeni w poszukiwaniach bikōchū zostali zatrzymani przez Naruto i Drużynę Kurenai.

FinałEdytuj

Combined Summoning Technique.png

Kage przywołują drużynę 7 i ogoniaste bestie.

Po zapieczętowaniu Kaguyi Ōtsutsuki przez Naruto i Sasuke, on oraz pozostali Kage zostali przywołani z Czystej Krainy przez Hagoromo do pomocy mu i Hokage w przywołaniu drużyny 7, ogoniastych bestii i Madary z wymiaru Kaguyi. Później jego dusza i pozostałych Kage powróciły do czystej krainy.

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • O nim była mowa części I, w anime, na długo przed ujawnieniem w częsci II, mangi, we wspomnieniach Ōnokiego. W anime został wymieniony, że należał do klanu Kamizuru i był użytkownikiem pszczół.

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki