Fandom

Senpuu Wiki

Gunbai

523strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Gunbai
Gunbai.PNG
Nazwa
Japońska 軍配
Rōmaji Gunbai
Angielska Army Arrangement
Debiut
Manga Rozdział 398
Anime Odcinek 140
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Użytkownicy
Madara Uchiha

Obito Uchiha

Gunbai lub Gunbai Uchiwa wachlarz aranżacji nie jest składanym wachlarzem, zazwyczaj wykonany z drewna. Był używany w starożytnej Japonii przez funkcjonariuszy samurajskich do komunikacji z wojskiem. Obecnie jest on używany przez sędziów zawodowych meczów sumo.

Madara Uchiha był za życia znany z używania tego wachlarza w walce. Później Obito Uchiha dzierżył wachlarz stwadzania jako legendarnego Uchihę, przed ożywieniem przodka w czwartej wojnie shinobi. Jes to szeroki wachlarz z Tomoe na nim i ma długą rękojeść z owinięta bandażami podstawę, a także po przyłączonym do niego długiego łańcucha. W przeszłości, gdy Madara użył go, był brązowy z czarną obwódką, z czerwonym Tomoe, a łańcuch był przypomocowany do uchwytu, który wydaje się być związany z jego kama. Gdy Obito zaczął używać go, został przedstawiony jako mający fioletowy odcień z czarnym obramowaniem, a na niej projekt Tomoe, pojawiające się z łańcucha, aby wprowadzić go za rękaw. W czasie trzeciej wojny shinobi było widać wiszące na ścianie wewnątrz groty z cmentarza gór.

Obito dzierżył gunbaia głównie jako cep przy użyciu dołączonego łańcucha do prowadzenia wachlarza, który może wykorzystać również jako tarczy, ponieważ jego wytrzymałość, jak to było w stanie zablokować Chō Mini Bijūdama Naruto nie otrzymując żadnych zauważalnych szkód. W gunbaiu miał możliwość zastawienia ataku przeciwnika z powrotem do nich. Również Madara sparował go jako tarczę i jak maczuga w połączeniu z jego kamą, a także pozwolił mu wykonywać różne inne techniki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki