FANDOM

Gedō — Rinne Tensei no Jutsu
  • Król Piekła uwalnia dusze...
  • ...Które wracają do swoich ciał.
Nazwa
Japońska 外道・輪廻天生の術
Rōmaji Gedō: Rinne Tensei no Jutsu
Angielska Outer Path: Saṃsāra of Heavenly Life Technique
Polska Zewnętrzna Ścieżka: Technika Samsary Niebiańskiego Życia
Debiut
Manga Rozdział 449
Anime Odcinek 174
Film Naruto Shippūden 5: Więzienie krwi
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Rinnegan Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu, Kinjutsu, Ninjutsu Reinkarnacji
Klasa Uzupełniająca
Ręczne Pieczęcie Baran → Wąż
Jutsu Macierzyste Gedō
Użytkownicy
Nagato

Hagoromo Ōtsutsuki
Obito Uchiha
Madara Uchiha

Poprzez kierowanie mocą króla piekieł, władając Rinneganem może ponownie tchnąć nową energię siły życiowej, w tych którzy polegli. Z jego odmłodzonego ciała stanowiący jako punkt zakotwiczenia, poszczególne dusze są w stanie opuścić nawet skrzyżowanie między życiem i śmiercią, wracając z powrotem do swoich ciał albo nie dawno zabitych lub jedną osobę. To jutsu może również być używane na ludzi przywróconych do życia za pomocą Kuchiyose: Edo Tensei, przekształcenia gruzu i popiołu, które stanowi naczynie dla zwłok w prawdziwe ciało z krwi i kości, nawet jeśli zostały one przez wiele lat nie żywe. Jednakże, będzie ożywione do stanu w jakim były przed ich śmiercią. Madara na przykład, nie miał oryginalnych oczu w czasie jego śmierci i powstał bez nich. To jutsu pozornie wymaga ogromnej ilości czakry, ryzykując przy użyciu śmiercią, jak Konan obawiała się najgorszego u Nagato, gdy użył tego jutsu. Po użyciu jutsu Nagato został poważnie osłabiony, a jego włosy stały się białe z powodu nadmiernego wysiłku jego czakry. Obito po wykorzystaniu tego jutsu (nawet na jednym celu, w przeciwieństwie do stosowania Nagato na mieszkańców osady) doprowadziło go do nieuchronnej śmierci, jak spostrzegł Czarny Zetsu.

DziałanieEdytuj

Tak jak w wielu z tego jutsu Rinnegana, że jest pod wpływem terminologii buddyjskiej. Gedō wywodzi się z sanskrytu Tīrthika, odnosi się do każdej doktryny, które "stopnie zewnętrznej ścieżki" do oświecenia. Jest to w przeciwieństwie do nauk buddyzmu prawosławnego, Naidō, a więc jest uważane i heretyckie.

CiekawostkiEdytuj

  • Madara Uchiha — i Obito pod pozorem Madara — zauważa, że jutsu miało być do jego ożywienia. Madara wyraził rozczarowanie i zdziwienie, że ożywienie nie poszło według ich planu. Tylko w pełni ożywione ciało może stać się jinchūriki — Dziesięcioogoniastego. W końcu Obito zostaje zmuszony do skorzystania tego jutsu i ożywia Madarę.
  • Ponieważ Madara został ożywiony, a nie był w pełni, zmusił Obito do wykonania tego jutsu, żeby to on stał się jinchūrikim Dziesięcioogoniastego. Obito zauważył, że to doprowadza do własnej śmierci. Chociaż Obito Uchiha użył tego jutsu to jego włosy stały się białe, a był jinchūrikim Dziesięcioogoniastego.
  • Rinne Tensei oznacza "krąg reinkarnacji".
  • Co ciekawe, pomimo tego, że Madara został ożywiony dzięki zwłokom innej osoby, kiedy został ożywiony przez Obito. Madara Uchiha zachował swój wygląd pomimo tego, że ciało należało do kogoś innego. Wydaje się, że to jutsu nie wymaga oryginalnego ciała to właściciel jest sprowadzony, jako pierwotny plan Madara składał się z ożywienia, gdy jego ciało ulegało rozkładowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki