FANDOM

Gakidō
  • Przez trupa Ścieżkę Preta.
  • Przez główne ciało.
Nazwa
Japońska 餓鬼道
Rōmaji Gakidō
Angielska Preta Path
Debiut
Manga Rozdział 377
Anime Odcinek 132
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Rinnegan Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu
Jutsu Macierzyste Rikudō no Jutsu
Pochodzenie Jutsu
Fūjutsu Kyūin
Użytkownicy
Nagato

Hagoromo Ōtsutsuki
Obito Uchiha
Madara Uchiha

Gakidō daje użytkownikowi umiejętność do absorbowania czakry w jakiejkolwiek formie, używając Fūjutsu Kyūin. Ścieżka Paina Preta kierowany przez trupa shinobi Kumogakure.

Ta zdolność jest główną naturą obronną, ponieważ jest zdolne do absorbowania techniki ninjutsu oparte w sposób uniemożliwiający jego działanie. Ta technika może mieć różne postacie bariery wokół całego ciała użytkownika, co pozwala im absorbować ataki ze wszystkich stron. Poza tym ścieżka Preta jest w stanie wchłonąć czakrę od osobnika przez kontakt fizyczny.

Mimo, że użytkownik jest nadal podatny na działanie zmienia się w kamienny posąg jeśli pochłania zbyt dużą ilość czakry senju.

WpływEdytuj

W buddyzmie sfera preta (znany również jako Królestwo Głodnych Duchów) jest reikarnacją opierającym się na silnej zaborczości i pragnienia, które były uprawiane w poprzednim życiu. Preta jest humanidalną istotą, która jest wiecznie głodna i spragniona, ale nie są w stanie upewnić się, żywe postacie podobne do tych beznadziejnie użaleznionych próbujących zaspokoić ich niezachwiany głód. Wygląd preta jest śmiertelnie blady, wychudzoną postacią, która konstrastuje z ścieżką Paina preta z mocną posturą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki