FANDOM

Głupi braciszku, przeklinaj mnie, nienawidź mnie!
PoprzedniNastępny
Informacje
Opening Go!
Ending Ima made Nando mo
Japoński Tytuł 愚かなる弟よ 恨め、憎め! (Orakanaru Ototo Yo Urame, Nikume!)
Angielski Tytuł Foolish Little Brother, Have a Grudge, Hate!
Polski Tytuł Głupi braciszku, przeklinaj mnie, nienawidź mnie!
Odcinek 85
Manga Rozdział 147, Rozdział 148
Data Emisji 26.05.2004
Postacie
Itachi Uchiha

Sasuke Uchiha
Maito Gai
Kisame Hoshigaki
Jiraiya
Shizune (Debiut)
Tonton (Debiut)

Jutsu
Amaterasu (Debiut)

Dainamikku Entorī (Debiut)
Chidori
Fūka Hōin (Debiut)
Kuchiyose: Gamaguchi Shibari (Debiut)

Narzędzia
Shodai Hokage no Kubikazari (Debiut)

Głupi braciszku, przeklinaj mnie, nienawidź mnie! jest 85 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Niedoszły, śmiertelny atak Kisame zostaje zablokowany przez Gamę, Jiraiya mówi do dwóch członków Akatsuki, że tanie sztuczki, takie jak wprowadzenie genjutsu w młodą kobietę nigdy nie działa na nim. Stojący na nogi ponownie, Sasuke mówi Sanninowi, aby trzymał się z daleka od jego walki, lecz zostaje z łatwością pokonany przez Itachiego, który mówi bratu, że jest zbyt słaby. Uznając, że należy go uczynić silniejszym, Itachi używa Tsukuyomi i zmusza Sasuke przeżyć śmierć klanu i jego rodziców. Gdy Naruto rusza do pomoc przyjacielowi, Kisame przygotowuje się do zaatakowania go, ale Jiraiya używa Kuchiyose: Gamaguchi Shibari zatrzymując dwóch członków Akatsuki. Cały obszar stał się przełykiem górskiej ropuchy, z podstawą i mieczem Kisame już zaczyna być wchłaniany jak Jiraiya tłumaczył swoją technikę. Sasuke został wchłonięty przez ściany, co jest zauważone przez Itachiego. Itachi polecił Kisame przyjście z nim, wiedząc, że to jedyny sposób, aby mogli przetrwać. Itacho został zmuszony do użycia Amaterasu wypalając dziurę w przełyku ropuchy, pozwalając im uciec. Później Jiraiya zapieczętował płomienie. Gdy Jiraiya i Naruto sprawdzali Sasuke, nagle pojawił się Gai znikąd i kopnął Sannina w twarz swoim Dainamikku Entorī, myśląc, że Jiraiya i Naruto to Itachi i Kisame przy użyciu ochraniacza na czoło, aby sprawdzić sytuację. Naruto myślał nad przegraną Sasuke i postanowił pójść po Itachiego i Kisame, ale Jiraiya powstrzymał go, który powiedział, że Uzumaki jest za słaby i na pewno zginąłby. Naruto dowiedział się, że Kakashi został ranny, a Gai mówił o konieczności specjalistycznego lekarza, aby pomógł nie tylko z Kakashim i Sasuke, ale także z Lee. Jiraiya powiedział Gaiowi, że szukają specjalistkę od uzdrawiania, królowej ślimaków i eliksirów, legendarnego sannina oraz hazardzistę, Tsunade.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki