FANDOM

Fūjutsu Kyūin
Fūjutsu Kyūin.JPG
Nazwa
Japońska 封術吸印
Rōmaji Fūjutsu Kyūin
Angielska Blocking Technique Absorption Seal
Debiut
Manga Rozdział 377
Anime Odcinek 132
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Fūinjutsu, Techniki Absorpcji Czakry
Klasa Defensywna
Zasięg Krótki
Jutsu Macierzyste Gakidō
Użytkownicy
Nagato

Madara Uchiha

Bardzo zaawansowana technika pieczętowania przyznawana przez Gakidō, która jest w stanie wchłonąć każdą czakrę, bez względu na jakiekolwiek przemiany kształtu i charakter rozpraszania go w jednym ciele przez wirującą czakrę w ramach własnego ciała w przeciwnym kierunku. W wyniku tego, ta technika może wchłonąć technikę opartą ninjutsu, czyniąc je nieskutecznymi od użytkownika. Jeżeli użytkownik jest na tyle blisko, by chwycić przeciwnika, bariera może wchłonąć czakrę prosto z ciała danej osoby, skutecznie odprowadzając.

W Czwartej Wojnie Shinobi, Nagato używał tą technikę do absorbowania czakry Killera B, gdy on był w wersji 2 płaszczu bestii. Potem najwyraźniej użył czakry w celu ożywienia swe ciała do stanu przed jego wychudzeniem przez Demoniczną Statuę. Także kolor włosów powrócił z białego na czerwony, a także szkody wyrządzone na nogach. Jednakże, prawdopodobnie z powodu utraty pamięci mięśniowej nie był w stanie w pełni wykorzystać nóg.

Ta technika wymaga skupenie użytkownika czakry. Jeżeli użytkownik w jakiś sposób ma swoją czakrę osuszoną lub pozbawioną zdolność do kształtowania czakry, ta technika staje się bezużyteczna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki