FANDOM

Eksplozja! Podręcznik technik Naruto
PoprzedniNastępny
Eksplozja! Podręcznik technik Naruto.png
Informacje
Opening Go!
Ending Ima made Nando mo
Japoński Tytuł 爆発!これぞナルト忍法帖~~っ!! (bakuhatsu! korezo naruto ninpouchou ~~ tsu!!)
Angielski Tytuł Explosion! These are the Naruto Ninja Chronicles!! Naruto's Ninja Handbook
Polski Tytuł Eksplozja! Podręcznik technik Naruto
Odcinek 78
Manga Rozdział 133, Rozdział 134, Rozdział 135
Data Emisji 07.04.2004
Postacie
Shukaku (Debiut)

Naruto Uzumaki
Sasuke Uchiha
Gaara
Pakkun
Gamabunta
Temari
Sakura Haruno

Jutsu
Shihōhappō Shuriken (Debiut)

Bunshin Taiatari (Debiut)
Konbi Henge (Debiut)
Tanuki Neiri no Jutsu (Debiut)
Uzumaki Naruto Nisen Rendan (Debiut)
Gamadosuzan (Debiut)
Suiton: Teppōdama (Debiut)
Fūton: Renkūdan (Debiut)
Kuchiyose no Jutsu
Sennen Goroshi

Narzędzia
Tantō (Debiut)

Eksplozja! Podręcznik technik Naruto jest 78 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Naruto postanowił dac z siebie wszystko podczas walki. Rozgniewany, atakami Naruto używający cienistych klonów zbliżając się do podstawy ogona Gaary, tam, gdzie nie ma żadnej obrony. Naruto owija kunai z bombą papieru i używa Sennen Goroshi z kunai i papier z bombą, Gaara uderza Naruto i bomba wybucha, powodując pogorszenie i osłabienie postaci Gaary. Sasuke mówi Naruto, aby uratował Sakurę i Sasuke będzie mógł powstrzymać Gaarę, aby Uzumaki mógł zabrać Sakurę i uciec. Pamiętając, co powiedział mu Haku w kraju Fal zdaje sobie sprawę, że Gaara jest dokładnie taki jak on, niosąc całą nienawiść i samotność, że Naruto musiał. Powtarzając swoją przysięgę, Naruto gromadzi wszystkie zasoby czakry i przywołuje rysiący cienistych klonów, ku zdumieniu wszystkich.

Naruto mówi Sasuke, że musi tu zostać, a Uchiha pyta, czy to ten sam Naruto. Tysiące klonów atakują Gaaręw tym samym czasie, będąc blisko używają Uzumaki Naruto Rendan z wszystkimi klonami, zmuszając Gaarę do upadku i irytuje go. Gaara krzyczy, że Naruto jest ciekawy i przekształca się w pełną formę Shukaku, ku przerażeniu Temari. Gaara używa Sabaku Kyū w celu zmiażdżenia Uzumakiego, ale chłopakowi udaje się przywołać Gamabuntę.

Gaara śmieje się i mówi Naruto, że nigdy nie przestanie go zadziwiać. Niezadowolony Gamabunta po przywołaniu przez Naruto i widzi Gaarę w jego prawdziwej postaci, zauważając, że Shukaku. Naruto pyta, czy Gamabunta będzie z nim walczyć, ropucha odmawia. Uzumaki wpada w panikę, krzycząc, że po ostatnim spotkaniu on jest jego panem. Zanim mogli argumentować, Gamakichi rozmawia z ojcem. Mówi mu, że Gaara zagroził mu, a Uzumaki ocalił go. Gamabunta staje się wściekły i skacze do walki z Gaarą, używając swoje ostrza do odcięcia jednego ramienia Gaary. Gaara szaleje, a następnie objawia swoją ludzką postać na czole Shukaku. Gamabunta zauważa, że nie miał żadnych okazji na spanie z powodu zapieczętowanego Shukaku, i gdyby to zrobił demona pochłonąłby mu duszę.

Gaara używa techniki Tanuki Neiri no Jutsu i zmusza się do zaśnięcia, uwolniając Shukaku i drastycznie zwiększając jego moc. Shukaku jest szczęśliwy wolnością i dokonuje wymianą powietrza, a Gamabunta wodą. Ropucha stwierdza, że nie ma szans, chyba, że Gaara zostanie obudzony. Gamabunta próbuje dla Naruto złapać Shukaku, aby mógł dostać się blisko, żeby uderzyć Gaarę. Gamabunta nie mógł utrzymać i mówi, że nie ma żadnych zębów i pazurów. Uzumaki mówi, że użyje techniki Konbi Henge przekształcając w coś, co to ma, czego potrzebują. Koszty Gamabunty w Shukaku, a Naruto udaje się przekształcić je w sam raz, zamieniając w Dziewięcioogoniastego Demonicznego Lisa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki