FANDOM

Dziura
PoprzedniNastępny
Dziura
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł 風穴 (kazaana)
Angielski Tytuł Air Hole
Polski Tytuł Dziura
Odcinek 371
Manga Rozdział 628, Rozdział 629, Rozdział 630
Data Emisji 07.08.2014
Postacie
Obito Uchiha

Kakashi Hatake
Naruto Uzumaki
Dziesięcioogoniasty
Madara Uchiha

Jutsu
Katon: Bakufū Ranbu

Katon: Gōka Mekkyaku
Tenpenchii
Susanoo
Kamui
Kyūbi Chakura Mōdo
Bijūdama

Dziura jest 378 odcinkiem anime Naruto

OpisEdytuj

Gdy Uzumaki postanawia chronić swych towarzyszy, Obito i Madara atakują ich ogonistymi atakami, Naruto zaczyna kontrolować osłonami czakry Kuramy. Obito konfrontuje Naruto i ośmiesza go w jego strategii obronnej, ale Uzumaki odpowiada, że obecność jego towarzyszy daje mu siłę, a brak boli go. Gdzie indziej Madara wykazuje ekscytację w wykryciu czakry Hashiramy. Obito dostrzega, że utracili kontrolę nad Dziesięcioogoniastym, ponieważ bestia używa techniki Tenpenchii. Kakashi próbuje powstrzymać go swoim Kamui, ale za nim wykonuje to zostaje pochwycony przez jego byłego kompana i oba tereportują się i Hatake wystawia zaufanie do Uzumakiego. Technika bestii powoduje ogromne zniszczenia, lecz shinobi przetrwali dzięki Naruto. Niestety, młody jinchūriki jest wyczerpany i ranny, pozostawiając Kyūbi Chakura Mōdo i to powoduje zniknięci płaszczy u każdego z shinobich. Dziesięcioogoniasty wyczuwa czakrę kilku bestii w chłopcu i zwiększa moc. Wdzięczni, Hinata i niektórzy shinobi zasłaniają chłopaka, a Sakura ulecza go. Lądując lepiej, Kakashi zyskuje przewagę nad Obito i używa na nim Raikiri. Obito komentuje jak wcześniej, Hatake ma szansę go wykończyć, a powstrzymuje się. Mężczyżna nadal próbuje przekonać swojego kolegę z drużyny do powrotu, lecz Uchiha zapił z niego i teraz kpi z Naruto. W końcu Obito ujawnia historię o śmierci Rin będąca zakładniczką Kirigakure, którzy planowali uwolnić Sanbiego do zniszczenia Konohy. Uchiha pokazuje kobietę i siebie dawnego w iluzji na co Hatake uważa, że prawidzwa Rin nie żyje i świat marzeń jest nosensem. W rzeczywistym świecie, bestia przygotowuje się do użycia Bijūdamy na sojusz shinobi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki