FANDOM

Dziękuję
PoprzedniNastępny
Dziękuję.png
Informacje
Opening Newsong
Ending By My Side
Japoński Tytuł 「ありがとう」 (Arigatō)
Angielski Tytuł Thank You
Polski Tytuł Dziękuję
Odcinek 249
Manga Rozdział 503, Rozdział 504
Data Emisji 09.02.2012
Postacie
Kushina Uzumaki
Naruto Uzumaki
Minato Namikaze
Kurama
Gerotora
Jutsu
Chakra Chains Barrier
Hakke no Fūin Shiki
Shiki Fūjin

Dziękuję jest 249 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Uznając swą porażkę, Tobi ponownie przenosi się na bezpieczną odległość od czwartego, ale będzie miał kolejną szansę na podbój świata, a potem teleportuje się. Minato przybywa do Konohy i pyta Gamabuntę, czy jeszcze może powstrzymywać lisa i teleportuje ich w bezpieczniejsze miejsce. Po przeniesieniu się, widzi Kushinę i ich noworodka, a Kushina przytrzymuje dziewięcioogoniastego swoimi łańcuchami czakry, a Minato ustawia barierę. Kushina zamierza wykorzystać ostatnią ilość czakry, aby wciągnąć lisa i umrzeć razem z nim, lecz Minato postanawia zapieczętować używając techniki Shiki Fūjin połowę czakry lisa we własnym synu i powiedział jej, że w przyszłości będą mieli szansę zobaczyć Naruto. Kushina protestuje używania tej techniki, ale Namikaze przekonuje ją, że potem będzie równowaga między wioskami. Bóg śmierci chwyta lisa i pieczętuje połowę. Minato przywołuje Gerotorę i daje mu klucz do pieczęci, a potem lisi demon wykorzystując okazję próbuje zaatakować niemowlę, lecz powstrzymują go Minato i Kushina przyjmując śmiertelny cios. Kobieta mówi oczekiwania wobec Naruto, a Minato wykonuje Hakke no Fūin Shiki. W obecnym czasie, Kushina przeprasza Uzumakiego za wszystko. Jednak Naruto mówi jej, że ostatnie słowa i miłość są w chłopaku. Powoli znikająca Kushina tuli syna i składa mu podziękowania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki