FANDOM

Demonstracja woli
PoprzedniNastępny
Rozdział 569.png
Informacje
Rozdział 569
Tom 60
Postacie
Tobi

Naruto Uzumaki
Son Gokū
Killer B
Kurama

Jutsu
Kage Bunshin no Jutsu

Demonstracja woli jest 569 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Son Gokū mówi Naruto, że nie stanie się sojusznikiem, nawet jeśli on oszczędza go, chyba że może ufać Naruto, który nie ma nic przeciwko. Kurama zastanawia się, że Naruto słowami nie pomoże ogoniastej bestii, a czynami tak. Tobi ciągnie Sona łańcuchami woli, które pochłania. B nadal próbuje zmusić Sona to otworzenia ust i wyciągnąć Naruto. Uzumaki nie ma sił, aby otworzyć ust, lecz przy pomocy Kage Bunshin no Jutsu, aby Son zwymiotował, co czyni. B chwali Naruto, a Son mówi chłopcu, że odbiornik czakry przesuwa się od piersi do szyi z powodu pełnej transformacji ogoniastej bestii. Naruto dostrzega go, wchodzi w jego tryb czakry lisa, i próbuje go wyciągnąć, przepraszając z góry Sona, czym musi uzyskać niedelikatnie. Kurama przypomina dotychczasowe osiągnięcia Naruto, i uważa, że jeśli Uzumaki chce pomóg ogoniastym bestiom to powinien zrobić jak zawsze i działać. Naruto próbuje wyciągnąć odbiornik czakry, a klona wpuścił wewnątrz Sona wchodzi w tryb mędrca próbując przesunąć ją od środka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki