FANDOM

Decyzja Kakashiego
PoprzedniNastępny
Rozdział 608
Informacje
Rozdział 608
Tom 64
Anime Odcinek 362
Postacie
Kakashi Hatake

Obito Uchiha
Kurama
Madara Uchiha
Killer B
Maito Gai
Naruto Uzumaki

Jutsu
Kamui

Doton: Doryūheki
Susanoo
Mokuton: Mokuryū no Jutsu
Hirudora

Decyzja Kakashiego jest 608 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Obito Uchiha i Kakashi Hatake kontynują walkę. Uchiha wyrzuca shurikeny, a Hatake tworzy Doton: Doryūheki. Gdy Obito przechodzi przez ścianę, Kakashi pyta się go czy jest to związane z Rin, Obito mówi mu, żeby się zamknął. Następnie Obito wysyła go do innego wymiaru, ale jego zwycięstwo jest krótkotrwałe, gdyż Kakashi powraca używając Kamui. W międzyczasie, Mokuton: Mokuryū no Jutsu Madary zaczyna absrobować czakrę Kuramy, powodując, że tryb ogoniasty Uzumakiego zaczyna słabnąć. Obito zaczyna przytłaczać Kakashiego. Madara używa Uwolnienie Drewna do związania Killera B i Maito Gaia, a następnie używa Susanoo, żeby zakończyć walkę. Rozwiązany, Naruto dostrzega, że idały klanu Uchiha go zdenerowały i tworząc cienistego klona, jest w stanie powstrzymać shurikeny Obito jak i Susanoo Madary. Słysząc słowa Naruto, który będzie chronił swych przyjaciół, Kakashi i Gai używający Hirudora atakują Madarę. Zwracając się do swego dawnego towarzysza Obito, Kakashi mówi, że to, co jeszcze pamiętał, nauczyło go w przeszłości i co teraz zamierza zrobić, to chronić Naruto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki