Fandom

Senpuu Wiki

Decyzja Hanabi

523strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Decyzja Hanabi
PoprzedniNastępny
Decyzja Hanabi.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Japoński Tytuł ハナビの決意 (hanabi no ketsui
Angielski Tytuł Hanabi's Decision
Polski Tytuł Decyzja Hanabi
Odcinek 390
Data Emisji 04.12.2014
Postacie
Hinata Hyūga

Hanabi Hyūga
Neji Hyūga
Starzec z klanu Hyūga
Natsu Hyūga
Naruto Uzumaki
Pain

Decyzja Hanabi jest 390 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Gdy Hanabi nadal trenuje z ojcem, myśli do siebie, że ona jest przeznaczona, aby być silniejsza niż jej siostra. Później zostaje poinformowana przez Natsu, że Hinata będzie uczestniczyła w egzaminie na Chūnina, ale Hanabi zauważa, że to strata czasu. Kiedy Natsu mówi jej, że Hinata jest ciężko ranna po walce z Nejim, Hanabi pędzi do szpitala Konohy. Zapytała się dlaczego nie wycofała się, Hinata odpowiada, że ona nie podda się i mówi, iż to jej własna droga. Później Hanabi ogląda walkę między Nejim a Uzumakim. Potem Hanabi widzimy, gdy próbuje wykonać Hakkeshō Kaiten pod nadzorem ojca, ale ją nie opanowuje. Gdy Hanabi obserwuje Hinatę i Nejiego to zastanawia się, dlaczego jest teraz ojciec przekonany skoro uznano ją za porażkę. Później po powrocie do wioski z podróży, Hanabi i jej ojciec zostają poinformowani o inwazji Akatsuki na Konohagakure i natychmiast widzą zniszczoną wioskę. Później są w szoku, gdy dowiadują się o walce Hinacie przeciwko Painowi na własną rękę. Widząc jak Hinata nie poddaje się i dąży swoją drogą, Hanabi zaczyna podziwiać siostrę i jest gotowa poszukać swojej drogi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki