FANDOM

Czteroogoniasty: Król Małpich Mędrców
PoprzedniNastępny
Czteroogoniasty Król Małpich Mędrców.png
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Japoński Tytuł 四尾・仙猿の王 (Yonbi — Sen'en no Ō)
Angielski Tytuł Four-Tails: King of the Sage Monkeys
Polski Tytuł Czteroogoniasty: Król Małpich Mędrców
Odcinek 326
Manga Rozdział 553, Rozdział 567, Rozdział 568
Data Emisji 22.08.2013
Postacie
Kakashi Hatake

Naruto Uzumaki
Killer B
Tobi
Mito Uzumaki
Madara Uchiha
Kushina Uzumaki
Hasirama Senju
Kurama
Son Gokū
Utakata
Rōshi
Gyūki

Jutsu
Mazō no Kusari Debiut)

Enton: Susanoo Kagutsuchi (Debiut)
Raiden (Debiut)

Czteroogoniasty: Król Małpich Mędrców jest 326 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Na cmentarnych górach, Sasuke szybko zabił Białego Zetsu z jego nowej techniki, podczas zdjęcia bandaży wokół oczu, aby odsłonić Wiecznego Mangekyō Sharingan. Gdzie indziej, Suigetsu i Jūgo omawiają Sasuke i Karin będąc w drodze do kryjówki Orochimaru. Tymczasem na polu walki, Kakashi i Gai walczą przeciwko ożywionym jinchūriki. Podobnie jak Pięcioogoniasty ma zamiar zaatakować, Tobi uwalnia łańcuchy czakry i podbija ogoniaste bestie. Kakashi spektuluje, że pozostawia to dużo czakry, aby utrzymać je pod kontrolą i całkowicie przekształcone nie ma nad nimi kontroli. Nagle Naruto słyszy głos proszący o pomoc i Ośmioogoniasty rozpoznaje go jako Pięcioogoniasty. Również Ośmioogoniasty mówi telepatycznie do lisa, który ukazuje podrażenienie względem ludzi, ponieważ tylko widzą w ogoniastych bestiach jak zwierzęta domowe. Lis przypomina swoje spotkanie z Madarą, Hashiramą, Mito i Kushiną. Nagle siły Tobiego Rōshi i Utakata przechodzą w pełni przekształcenie, odcinają Naruto i B od Kakashiego i Gaia, kończąc na połknięciu Naruto przez czeroogoniastego. W alternatywnym wymiarze znajduje się wewnątrz ogoniastej bestii, Naruto spotyka ją, która szybko zostaje podrażniona na nazwanie go czteroogoniastym i nie okazywania mu szacunku używając jego prawdziwego imienia; Son Gokū. Po krótkiej rozmowie na temat traktowania ludzi ogoniastych bestii, na której Naruto nauczył się imienia lisa, Kurama, Son uświadamia sobie, że Naruto był inny niż większość ludzi i naprawdę chciał mu pomóc. Son mówi Uzumakiemu, aby usunął łańcuchy czakry, które go wiążą, a Naruto chętnie akceptuje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki