FANDOM

Człowiek, który przywołuje burzę! Technika Sasuke wykorzystująca styl Brewki
PoprzedniNastępny
Człowiek, który przywołuje burzę! Technika Sasuke wykorzystująca styl Brewki.png
Informacje
Opening Kanashimi wo Yasashisani
Ending Alive
Japoński Tytuł 嵐を呼ぶ男!!サスケのゲジマユ流体術! (Arashi wo Yobu Otoko!! Sasuke no Geji Mayu Ryuutai Jutsu!)
Angielski Tytuł The Man Who Calls Up a Storm!! Sasuke's Fuzzy Eyebrow Style Combat Move!
Polski Tytuł Człowiek, który przywołuje burzę! Technika Sasuke wykorzystująca styl Brewki
Odcinek 88
Manga Rozdział 111, Rozdział 112
Data Emisji 14.01.2004
Postacie
Sasuke Uchiha

Gaara
Naruto Uzumaki
Shikamaru Nara
Kakashi Hatake

Jutsu
Suna Bunshin

Człowiek, który przywołuje burzę! Technika Sasuke wykorzystująca styl Brewki jest 66 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Tuż po rozpoczęciu pojedynku Gaara miał inny brutalny ból głowy i zaczął mówić o swojej matce. Scena zmienią się, Naruto i Shikamaru w retrospekcji wydarzeń w szpitalu. Wtedy Sasuke i Gaara oficjalnie rozpoczęli walkę. Jak Lee wykonał to wcześniej, korzystając z szybkości i taijutsu umiejętności nabyte podczas treningu, Sasuke zdołał obejść mechanizmy obronne Gaary. Chociaż nadal, Naruto i Shikamaru rozmawiają, Uzumaki uważa, że jedynym punktem życia Gaary jest mordowanie innych. Naruto postanawia, że jeśli walka nadal będzie trwała to Sasuke umrze i pobiegł na górę, aby poinformować Kakashiego o zatrzymaniu pojedynku. Jednak tym razem Gaara, postanowił zabić Sasuke, wycofuje się w środku jego tarczy z piasku, aby rozpocząć jego transformację.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki