FANDOM

Ci, którzy pozostają i ci, którzy odchodzą
PoprzedniNastępny
Rozdział 686
Informacje
Rozdział 686
Tom 71
Postacie
Naruto Uzumaki

Sasuke Uchiha
Sakura Haruno
Obito Uchiha
Kakashi Hatake
Czarny Zetsu
Kaguya Ōtsutsuki

Jutsu
Kamui

Ci, którzy pozostają i ci, którzy odchodzą jest 686 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Duch Hagoromo informuje, Hokage o zdarzeniach mających po rzuconym Nieskończonym Tsukuyomi. Również informuje ich, że z powodu dolnej połowy Madary wciąż miała uwolnienie yang-Kuramy, jak również czakrę Indy i Ashury, a w pełni połączone powodują, że wyłonił się duch. Minato pyta Hagoromo o technikę, ale on odpowiedział, że to wymaga dużej ilości czakry, której nie ma w tej chwili, ponieważ dał Naruto i Sasuke. Ładując Hokage przed nim, on prosi o wysłuchanie i wykonanie to co pyta. Tymczasem Kaguya walczy z klonami Naruto, próbując zabić prawdziwego. Ona strzela dwoma kośćmi na niego, ale została zatrzymana przez dwóch klonów, które chronią główny korpus. Gdy klony rozpadają się, bardziej zbiegają się w jednym miejscu tworząc ochronę tchnącą życie między nimi, potwierdzając teorię Czarnego Zetsu, że jeden z kulami jest prawdziwy. Gdy Kaguya walczyła z klonami, Kakashi oglądał ich walkę i czuł się bezradny. Zaczął wątpić w słowa Naruto. Wkrótce przybyli Obito, Sakura i Sasuke, nagle Kaguya chwyta chłopaka swoimi włosami i wbija go. Każdy spogląda z przerażeniem, jak Naruto zaczął obumierać, lecz nagle znika w kbłębach dymu, ujawniając, że to cienisty klon. Rozdrażniona przez to, Kaguya będąc w tragicznej sytuacji użyła swego oka i kolejny raz zmieniła wymiar, tym razem, pozbawiła wszyskich grawitacji. Z ciała Kaguyi wyrasta więcej kości i celem jest Naruto i Sasuke, którzy pod wpływem grawitacji uniknęli. Gdy księżniczka ponownie wystrzeliła swe kości to tym razem poleciały w kierunku Kakashiego i Obito, obaj będąc gotowi na śmierć mieli wizję Rin, która trzymała ich za ręce. Obaj mężczyźli byli gotowi poświęcić swe życie, ale w ostatniej chwili, Obito używa Kamui do wysłania kości mającej trafić Kakashiego, a on sam otrzymuje śmiertelny cios.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki