FANDOM

Chiyu no Chikara
Chiyu no Chikara.png
Nazwa
Japońska 治癒の力
Rōmaji Chiyu no Chikara
Angielska Healing Power
Polska Moc Lecznicza
Debiut
Manga Rozdział 576
Anime Odcinek 332
Występuje w Manga i anime
Informacje
Klasyfikacja Medyczne Ninjutsu, Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Pokrewne Jutsu
Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu

Sōzō Saisei

Użytkownicy
Hashirama Senju

Madara Uchiha
Obito Uchiha

Ta umiejętność umożliwia użytkownikowi uleczenie większość obrażeń w chwilach, rekonstrukcji uszkodzonych tkanek składających się w ludzkim ciele. Ta technika ma ciągłe, automatyczne działanie, która będzie leczyć wszelkie szkody, które użytkownik podtrzymuje natychmiast, bez konieczności dokonywania ręcznych pieczęci lub nawet świadomego wysiłku, aby aktywować proces uzdrawiania. Przez własne zastrzeżenia Madary, ta technika medyczna w istocie podobna do Byakugō no Jutsu.

Zwiększona regenaracja przyznana przy życiu tej techniki jest tak szybki, że nawet kłute dziesiątki rany, na górze różnych ran zadanych przez połączone fizycznego ataku wszystkich dziewięciu ogoniastych bestii zostały wyleczone w zaledwie kilku chwil, z wyjątkiem odciętej ręki, w której Madara zastąpił ramieniem z jednych klonów Białego Zetsu.

Jednak po uzyskaniu przez Shinju został jinchūrikim, Madara stwierdził, że nie można było go pokonać jak zyskał formę "nieśmiertelności".

CiekawostkiEdytuj

  • Ci, ożywieni przez Kuchiyose: Edo Tensei nie są w stanie leczyć za pośrednictwem tej techniki, ze względu na ożywienie automatycznie uzyskuje zdolności regeracyjne, które łatwo regeneruje szkody, które otrzymują.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki