FANDOM

Chibaku Tensei
  • Stworzona kula zostaje wyrzucona w górę....
  • ...Rzucona tworzy zasadniczą czarną dziurę.
Nazwa
Japońska 地爆天星
Rōmaji Chibaku Tensei
Angielska Heavenly Body Bursting from the Earth
Polska Wybuch Ciała Niebieskiego Z Ziemi
Debiut
Manga Rozdział 439
Anime Odcinek 167
Gra Naruto Shippūden: Shinobi Rumble

Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations

Występuje w Manga, anime, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Rinnegan.png Kekkei Genkai, Ninjutsu, Fūinjutsu, Dōjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna i Uzupełniająca
Jutsu Macierzyste Tendō
Pochodzenie Jutsu
Rikudō — Chibaku Tensei
Użytkownicy
Hagoromo Ōtsutsuki

Nagato
Madara Uchiha
Sasuke Uchiha
Naruto Uzumaki

Chibaku Tensei jest techniką stosowaną przez Tendō. Hagoromo Ōtsutsuki realnie wykorzystywał do stworzenia księżyca i pułapkę na ciało Dziesięcioogoniastego w jej wnętrzu.

UżycieEdytuj

Aby wykonać tą technikę, Nagato ze ścieżką deva w bezpośredniej bliskości jego ciała, aby mógłby skierować skuteczniej czakrę. Na niskim poziomie czakry przeciąża jego organizm, który spowodowało krwawienie z ust i nosa. Nagato zauważył, że jego technika była niższa od Mędrca Sześciu Ścieżek, ale jego niższość była na tyle silna, aby utrzymać ogoniastą bestię i obezwładnić Naruto w jego sześcioogoniastej formie. Jednakże, nie mógł utrzymać tego, gdy Uzumaki przekształci się w ośmioogoniastą formę. Pomimo tego, Nagato zrozumiał, że musiał zrobić jeszcze większą sferę po transformacji Naruto. W przypadku używania w głównej części, gdy był ożywiony, z łatwością stworzył kulę i wymaga trzech silnych shinobich, aby zniszczyć.

Madara tworzy kilka kul.png

Madara tworzy kilka kul.

Madara Uchiha jest zdolny do wykorzystania Chibaku Tensei, ale na znacznie większą skalę niż Nagato. On pokazuje po odzyskaniu swojego rinnegana, tworząc wiele kul i ustawić je w różnych kierunkach. Te kule wyciągają krajobraz w górę, tworząc kilka planetoidów, które następnie spadają na cele.

Korzystając z yin i yang moc mędrca sześciu ścieżek, Naruto i Sasuke zyskali zdolność rzucania Chibaku Tensei, choć wymagane je zarówno do fizycznego kontaktu z ich celem. Po tym jak technika została rzucona i pieczęć weszła w życie, oznakowanie Yin i Yang energetyczne na ich rękach zniknęły.

Wersja SasukeEdytuj

Sasuke tworzy kilka kul.png

Sasuke tworzy kilka kul.

Później Sasuke wykazuje zdolność do używania CHibaku Tensei po prostu klaszcząc rękoma, po pierwsze uniruchomienie ogoniastych bestii, a następnie używa ich jako substytutów rdzeni grawitacyjnych i je uwodzi jednocześnie.

WadyEdytuj

Aby wykonać tą technikę przez jedną z jego Sześciu Ścieżek Paina, Nagato potrzebuje do tego ścieżkę deva w bezpośredniej bliskości ciała, aby mógł skierować swoją czakrę do niego bardziej efektywnego. Na niskim poziomie czakry, że umeiszczona ogromne obciążenie dla jego organizmu, który spowodował krwawienie z ust i nosa. Z powodu tej techniki jest siła przeciagania innych technik są również na jego środku. Cecha ta może być stosowana do zniszczenia meteorytów, gdon był jeszcze w procesie formowania, chociaż ten sposób wymaga użycia bardzo wydajnych metod. Specyficzną wad a dla stosowania sześciu ścieżek yin yang i moc, było to, że wymaga fizycznego kontaktu z celem, które mają być użyte, potrzebne są obydwie pieczęcie do pracy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki