FANDOM

Chakra Transfer Technique
Chakra Transfer Technique.png
Nazwa
Angielska Chakra Transfer Technique
Polska Technika Transferu Czakry
Debiut
Manga Rozdział 424
Anime Odcinek 110
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Pochodzenie Jutsu
Barrier Shatter Technique

Denpō Sekka

Pokrewne Jutsu
Senpō: Ryōsei no Jutsu
Użytkownicy
Chōmei

Kurama
Gyūki
Kokuō
Matatabi
Isobu
Shukaku
Son Gokū
Saiken
Naruto Uzumaki
Minato Namikaze
Dan Katō
Hashirama Senju
Chūshin
Ino Yamanaka
Hagoromo Ōtsutsuki
Jūgo
Katsuyu
Sakura Haruno
Tsunade
Benten
Akaboshi
Nangō

Chakra Transfer Technique pozwala użytkownikowi przenosić niektóre z ich czakry innej osoby.

PrzeglądEdytuj

Ta technika została została stworzona przez Hagoromo Ōtsutsuki aby połączyć duchowe energie każdej żyjącej osoby. Jego zamiarem było na to, aby być wykorzstywana do budowania i utrzymywania pokoju przez jego religię ninshū, ale ta technika zakończyła się stając kolejnym narzędziem broni, kiedy ludzkość zbrojła czakrę. Ta technika jest wykorzystywana przez wielu shinobich, każdy z nich jest pokazany w użyciu techniki na różne sposoby. Niektórzy ludzie, jak Minato Namikaze i Naruto również może kształtować przeniesioną czakrę, w celu dostosowania go do określonego typu czakry innej osoby. W tej ostatniej sprawie, ze względu na czakrę Kuramy jest również w ogarnięcie shinobim płaszczu czakry podobnych do tego wersji 1, choć bez ogonów. Gdy użytkownik przenosi swoją czakrę, on/ona jest w stanie zdalnie manipulować.

OdmianyEdytuj

  • Katsuyu i jej przywołujące mają unikalną więź między nimi przez siłę Byakugō no In i mogą korzystać z Enkaku Chiyu. Tsunade używa tę technikę podczas inwazji Paina na Konohę, z Tsunade najpierw przenosi jej gojenie czakry do Katsuyu przenosząc go do rannych mieszkańców. Sakura używa tę samą metodę Tsunade z Katsuyu leczyć rannych shinobich w Sojuszu shinobi przeciwko Dziesięcioogoniastego.
  • Tsunade ponownie wykorzystuje tę technikę podczas z pięcioma Kage w walcez Madarą Uchihą, dając Ōnokiemu niektórych jej poprzez czakrę, aby mógł wykorzystywać ogromne uwolnienie pyłu: Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu do pokonania drewnianych klonów Madary. Później Sakura używa tą technikę do poprawy Kamui Obito.
  • Hōshi no Jutsu Zetsu tworząc klony, które żywią się czakrą rosnąc także w stanie przenosząc czakrę do ludzi, z którymi stykają się.
  • Dan Katō był w stanie wykorzystywać tą technikę jako duch poświadomości Tsunade, aby przywrócić jej czakrę i Byakugō no In.
  • Jūgo był w przenieść energię naturalną do kogoś dzięki jego transformację mędrca.
  • Ogoniaste bestie są w stanie swobodnie dzielić się swoją czakrą z kimkolwiek zechcą, a jak zauważył Kurama, jest mniej skomplikowany proces dla nich niż dla ludzi.
  • Hagoromo Ōtsutsuki jest pierwszym użytkownikiem tej techniki, aby połączyć wszystkich ludzi żyjących na ziemi i dał czakrę ludzkości oprócz rodziny. Hagoromo stworzył również tę technikę w środku Naruto i Sasuke, którzy są reikarnacją Ashury i Indry. Dał im moc, aby pokonać Madarę. Podczas korzystania z tej techniki, unikalna jednostka pojawia się za Hagoromo, który jest podobny do siebie lub swojej matki posiadając dwa puste oczy i trzecie oko na czole

Waracja niż KanonEdytuj

  • Jeśli członek Aburame ma odpowiednią kontrolę, to kikaichū są przedstawione również w stanie przenieść ich do innej nagromadzonej czakry w celu ich uzupełnienia.
  • Grupa Magaki używa techniki w inny sposób. Nango wysyła swoją pierwszą czakrę do Benten i Chūshin, a następnie obaj wysyłają go razem z Akaboshi, znacznie zwiększając jego moc technik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki