FANDOM

Byakuren
Wygląd Pierwszego Mizukage
Nazwa
Japońska 初代水影
Rōmaji Byakuren
Tytuły Pierwszy Mizukage
Debiut
Manga Rozdział 648
Anime Odcinek 369
Występuje w Manga i anime
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Wzrost 172,2 cm
Waga 78,9 kg
Grupa Krwi B
Zawód Mizukage
Przynależność Kirigakure Kirigakure
Ranga Ninja Kage
Jutsu
Combined Summoning Technique

Byakuren był tym, który założył Kirigakure w Kraju Wody.

WyglądEdytuj

Pierwszy Mizukage

Wygląd Byakuren.

W podeszłym wieku, w pierwszej linii miał dużą ilość długich, siwych włosów wraz z długą brodą i wąsami, które połączone w jedną z których prawie pokryły całość twarzy. Miał bliznę biegnącą przez jedno oko, które było najwyraźniej ślepe. Jego zęby były ostre, trójkątne; cecha realizowana przez pokolenia shinobi z Kirigakure. Strój mądry, miał na sobie prostą, jasno luźne kimono nad parą ciemnych spodniach. Jego lewe oko jest czarne, a prawe oko czysto białe.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Chociaż niewiele widać z jego osobowości, wydawał się być ostrożny z natury będąc szczerym człowiekiem, nie przebierając w słowa z Pierwszego Kazekage, kiedy nic nie wskazywało na obniżenie lub zaniechanie jego warunków do podpisania traktatu, i zauważa, że jeśli Sunagakure planuje zaatakować, inne narody mogły połączyć siły i zniszczyć go. Jego natura była ostrożna z Hashiramą również pokazał, gdy ten działał zbyt pokornie ponad szczytu pięciu Kage dla jego potrzeb, do tego stopnia, co sugeruje, że Hashirama miał ukryty motyw.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage.

Na pierwszym szczycie pięciu Kage, Pierwszemu towarzyszł shinobi, który późnie został Trzecim Mizukage. Usiadł obok innych, i powiedział Hashiramie Senju, że gdyby działał tak poroknie jak kłaniał się - równych sobie - on podejrzewałby to za ukryty motyw za to, jak się zbiera. Później wyraził oburzenie, gdy Pierwszy Kazekage chciał pobytu, zamiast odebrania ogoniastej bestii - gdyż kapłani z Sunagakure już jednego zapieczętowali - oni o 30%, co inni pobytu będą płacić za ogoniastą bestię z Konohy, twierdząc, kwota jest na pobyt jest zbyt wysoka. Gdy konflikty wybuchły, Hashirama złożył prośbę o zachowaniu na przyszłość swoich dzieci i jedności, spojrzał na zamyśleniu o postępowaniach.

FinałEdytuj

Combined Summoning Technique

Kage przywołują drużynę 7 i ogoniaste bestie.

Po zapieczętowaniu Kaguyi Ōtsutsuki przez Naruto i Sasuke, on oraz pozostali Kage zostali przywołani z Czystej Krainy przez Hagoromo do pomocy mu i Hokage w przywołaniu drużyny 7, ogoniastych bestii i Madary z wymiaru Kaguyi. Później jego dusza i pozostałych Kage powróciły do czystej krainy.

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki