FANDOM

Byakugan kontra Klony Cienia! Zamierzam wygrać!
PoprzedniNastępny
Informacje
Opening Kanashimi wo Yasashisani
Ending Viva Rock ~Japanese Side~
Japoński Tytuł 白眼VS影分身!オレはゼってー勝つ!! (Byakugan VS Kage Bunshin! Ore wa Zettee Katsu!!)
Angielski Tytuł Byakugan vs. Kage Bunshin! I'm Going to Win!!
Polski Tytuł Byakugan kontra Klony Cienia! Zamierzam wygrać!
Odcinek 60
Manga Rozdział 99, Rozdział 100
Data Emisji 26.11.2003
Postacie
Naruto Uzumaki

Neji Hyūga
Genma Shiranui
Shikamaru Nara
Rasa
Hiruzen Sarutobi

Jutsu
Kage Bunshin no Jutsu

Tajū Kage Bunshin no Jutsu
Jūken

Narzędzia
Kunai

Byakugan kontra Klony Cienia! Zamierzam wygrać! jest 60 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Naruto rozgląda się za Sasuke, który nie pokazywał się i zastanawia się, dlaczego Dosu również nie zjawia się, Shikamaru również rozgląda się. ANBU rozpoczyna poszukiwanie Uchihy. "Czwarty Kazekage" przybywa ze swoimi ochroniarzami, a Trzeci Hokage rozpoczyna egzamin. Genma informuje, że pierwszy pojedynek będzie pomiędzy Naruto przeciwko Nejim. Przed rozpoczęciem pojedynku, Naruto powtarza to, co powiedział wcześniej, że pokona Nejiego. Natomiast Neji mówi mu, że Uzumaki będzie jeden do stracenia. Rozpoczyna się walka, Naruto rzuca kunai, lecz Neji unika. Potem Neji atakuje bezpośrednio, tylko by łatwością zostać unikniętym. Hyūga atakuje Naruto Jūken trafiają w tenketsu Uzumakiego. Neji mówi, że Naruto nie ma szans na zwycięstwo, ale Naruto mówi mu, że jest silnym przeciwnikiem. Chłopak używa Kage Bunshin no Jutsu i atakuje grupą klonów, ale Neji umiejętnie je pokonuje. Prawdziwy Naruto nadal stoi, ale Neji powiedział, że to los decyduje w chwili urodzenia. Uzumaki zaczyna złościć się na słowa Nejiego. Nauruto tym razem używa Tajū Kage Bunshin no Jutsu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki