FANDOM

Butsuma Senju
Butsuma Senju
Nazwa
Japońska 千手仏間
Rōmaji Senju Butsuma
Debiut
Manga Rozdział 622
Anime Odcinek 367
Występuje w Manga i anime
Głosy
Japoński Keijin Okuda
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Klan Klan Senju Klan Senju
Rodzina
Hashirama Senju (Syn)
Tobirama Senju (Syn)
Itama Senju (Syn)
Kawarama Senju (Syn)
Tsunade (Prawnuczka)
Nawaki (Prawnuk)
Narzędzia
Tōken

Butsuma Senju był członkiem klanu Senju w czasach wojny poprzedzającą erę ukrytych wiosek.

WyglądEdytuj

Człowiek z wysokiego wzrostu, ma ciemne oczy i długie do ramion czarne włosy trzymane z powrotem do jego twarzy przez kawałek materiału zawiązany wokół czoła. Miał też na sobie wyraźne szczęki i standardową zbroję tamtej epoki zdobiącą symbolem Senju z przodu i po obu stronach łydki barkowych, wraz z pancerzem z siatką pod jego strojem.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Butsuma uderza Hashiramę

Butsuma uderza Hashiramę.

Butsuma był spokojnym i opanowanym człowiekiem, lecz dość surowym i nieco agresywny. Tracił cierpliwość, a nawet posunął się do uderzenia syna, Hashiramy, gdy ten poruszył temat dzieci wysyłanych na pole walki. Wierzył, że Kawarama umarł jako prawdziwy shinobi i nie pozwolił synowi nieszanować jego pamięci. Również wierzył, że wychowywanie dzieci na najlepszych shinobi jest największą miłością jaką może rodzic obdarzyć dziecko.

UmiejętnościEdytuj

Niewiele na temat jego umiejętności, ale fakt, że nosił na plecach miecz oznacza, iż znał kenjutsu. Jego potęga została również cieszących się równemu sobie rywalowi, Tajima Uchiha korzystający z Sharingana.

HistoriaEdytuj

Butsuma z dziećmi

Butsuma z dziećmi.

Stojąc obok trzech swych synów, żeganjąc ofiary walki skarcił swojego najmłodszego syna Itamę, żeby nie płakał, bo shinobim to nie przystoi. Kiedy jego najstarszy syn Hashirama obwinia go o wysyłanie dzieci na pole walki uderza go stwierdzając, że Kawarama umarł jak prawdziwy shinobi. Gdy, jego syn kwestionował, że taka śmierć czyni shinobi godnym lecz poszerza niekończące się koło. Powiedział mu, że każdy z bronią jest wrogiem. Gdy chciał go uderzyć po raz drugi, powstrzymał go od tego jego drugi syn Tobirama tłumacząc, że jest smutny. Butsuma uspokaja się i radzi Hashiramie zrobić to samo.

Butsuma i jego syn Tobirama przygotowani do walki z Uchiha

Butsuma i jego syn Tobirama przygotowani do walki z Uchiha.

Po jakimś czasie dowiedział się, że Hashirama spędza czas z nieznajomą osobą, nakazał Tobiramie śledzić brata i zdać mu raport. Odkrywając tożsamość Madary, mówi Hashiramie, że należy on do Uchiha i że jego akcje mogą spowodować, iż Hashirama zostanie uznany za zdrajcę za przyjaźnienie się z chłopcem, który zamordował kilku doświadczonych shinobi z klanu. Kazał mu szpiegować go i zabić, gdy odkryje jego misję. Później śledząc Hashiramę do miejsca spotkania z Madarą, widząc oddalającego się Madrę zorientował się, że Hashirama musiał go ostrzec. Wyruszył, aby go wyeliminować, lecz przed nim i Tobiramą stanęli, Tajima Uchiha z synem, Izuną.

Tajima i jego syn kontra Butsuma i Tobirama Senju

Butsuma i jego syn kontra Tajima Uchiha i Izuna Uchiha.

Wkrótce obie strony ruszyły do konfrontacji. Tajima rzucił kunai na Tobiramę, a Butsuma na Izunę, chcąc uzyskać przewagę, ponieważ mają wyrównane szanse, lecz ich ataki zostały odbite przez ich synów. Oglądając się jak Hashirama dołączył do walki, Butsuma, słuchał jak jego syn próbował dyskutować z ich wrogami. Później Butsuma w szoku patrzył jak młody Madara obudził swojego Sharingana.

RelacjeEdytuj

CytatyEdytuj

  • "Butsuma" (仏 间) jest słowem odnoszącym się do buddyjskiej kaplicy rodziny lub pokój ołtarza.

CytatyEdytuj

  • (Do Hashiramy): " To, co robimy jest po prostu szacunkiem. Po ustawieniu się na polu walki, niezależnie od wieku, będzie odpowiednio traktowany. Podnosząc nasze dzieci do zdolnych shinobi... jest najszczerszą formą miłości jakie rodzic może dać!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki