Fandom

Senpuu Wiki

Boskie Drzewo

523strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Boskie Drzewo
PoprzedniNastępny
Boskie Drzewo.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Japoński Tytuł 神樹 (shinju)
Angielski Tytuł Divine Tree
Polski Tytuł Boskie Drzewo
Odcinek 381
Manga Rozdział 645, Rozdział 646
Data Emisji 09.10.20014
Postacie
Shinju (Debiut)

Minato Namikaze
Naruto Uzumaki
Obito Uchiha
Kaguya Ōtsutsuki (Debiut)
Kurama
Killer B
Hashirama Senju
Madara Uchiha
Dziesięcioogoniasty
Shikamaru Nara
Ino Yamanaka
Chōji Akimichi
Gyūki

Jutsu
Oyako Rasengan (Debiut)

Boskie Drzewo jest 381 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Sentymentalnie zamyślony, dumny ze swojego syna, Minato stwierdza, że obecność Naruto oddaje porzucie pewności, że w dwóch nich obok siebie, nie ma nic, że nie może być realizowany. Rzeczywiście znajome uczucie, przypomina czasy spędzone z jego zmarłą żoną. Na granicy łez, mamrocząc, że chce spędzić więcej czasu razem ze swoim synem, Minato jest wciągany do rzeczywistości słowami syna, zapewnił, że prawdziwi mężczyźni wiedzą o wzajemnych uczuciach bez wymiany słownej. Jak MInato poczynia przygotowania, po raz kolejny z powagi sytuacji staje się jasne, gdy Naruto wchodzi w tryb ogoniastej bestii, spiesząc się niedbale, tylko Tobirama wyjawia sarkastycznie swoją wiarę w zdolności psychiczne Naruto, zważając, że Naruto zapomniał, iż tylko senjutsu było skuteczne na przeciwnika, wątpliwości Tobiramy udowdniły, tylko, jak Naruto wpada w panikę. Kurama śmieje się z sytuacji, głosi, że Uzumaki przewyższył poprzednich Hokage - głupotą. Konieczność przypomienia, że może pomieszać czakrę z czakrą senjutsu, Kurama przypomniał mu to tym, gdy spotkali się z Nagato, i gdy Uzumaki wszedł w Tryb Mędrca to czakra lisa połączyła się. Druga połowa Kuramy mówi Minato, że jest gotów do wejścia w tryb ogoniastej bestii, aby zapewnić silne wsparcie synowi. Dzięki wysokiemu znakowi Tobirama pojawił się za Naruto i Minato udało się wyglądować atakując Obito, który ledwo się obronił przeciwnik nim poprzez połączenie ramion czakry i czarnej substancji. W celu zniszczenia czarnej materii, Naruto i Minato przygotowują naturalną energię w parze z kulą ogoniastej bestii, a Obito postanawia postanawia upiec dwa pieczenie na jednym ogniu, zwalniając Dziesięcioogoniastego, zarówno broniąc się od ataku i dalej postępuje plan. Jako ciało Dziesięcioogoniastego zamienia się w masowe drzewo Musekiyōjin zostaje zwolnione, więc gałęzie idą na cały sojusz shinobi, żeby wyssać z nich czakrę, Gyūki mówi Killerowi B, że to ostateczna forma Dziesięcioogoniastego. Gdy Hashirama zauważa okropności, wstrząśnięty, Madara wyjaśnia sytuację, opowiadając historię o pochodzeniu tych shinobi. Madara ujawnia, że odkrył to przez kamienną tablicę klanu Uchiha i odkrycie pokazało mu bezwartościowość rzeczywistą, z ludźmi na zawsze przeklętą nienawiścią i zabijający siebie nawzajem. Sceneria zmienia się na miejscu Obito, on zatrzymuje gałęzie Shinju, zadowolony widząc, że Sojusz shinobi jest na granicy wytrzymałości, mówi im, że mogą spokojnie położyć się, ponieważ ich nieszczęście wkrótce dobiegnie końca, gdy kwiat zakwitnie do wykonania Mugen Tsukuyomi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki