FANDOM

Bolt Uzumaki
Boruto Uzumaki
Nazwa
Japońska うずまきボルト
Rōmaji Uzumaki Boruto
Debiut
Manga Rozdział 700
Występuje w Manga
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Przynależność Konohagakure Konohagakure
Klan Uzushiogakure Klan Uzumaki

Klan Hyūga Klan Hyūga

Rodzina
Naruto Uzumaki (Ojciec)

Hinata Hyūga (Matka)
Minato Namikaze (Dziadek)
Kushina Uzumaki (Babcia)
Himawari Uzumaki (Siostra)
Starzec z klanu Hyūga (Pradziadek)
Hanabi Hyūga (Ciotka)
Hiashi Hyūga (Dziadek)
Hizashi Hyūga (Brat dziadka)
Matka Hinaty i Hanabi (Babcia)
Neji Hyūga (Wujek)

Boruto Uzumaki jest synem Naruto Uzumakiego i Hinaty Hyūgi. Również jest studentem akademii i mieszkańcem Konohy oraz należy do klanów Hyūga i Uzumaki.

WyglądEdytuj

Boruto wygląda uderzająco podobnie do ojca, z pozostawionymi włosami, żółte oczy, podobnie ukształtowane i oznaczenie wąsów na policzkach. W przeciwieństwie do Naruto, jednak on ma falowane włosy i zaokrąglony kształt twarzy, jak jego matka, a tylko dwa "wąsy" na każdym policzku. Jego oczy także mają blady odcień niebieskiego, lżejszy niż jego ojciec, a także jego oczy są białe. Boruto nosi czarny dres, przypominający pomarańczowy noszony przez Naruto w większość serii, kurtka w kolorze czerwonym na wnętrzu, z czerwonymi paskami, wzdłuż dna i mankiety rękawów oraz czerwony symbol ognia na prawej piersi. Podobnie jak w wielu strojach shinobi Konohy, ta kurtka posiada również wir Uzumaki na czerwonym herbie na plecach. Pod płaszczem, nosi zwykłą jasnoniebieską koszulkę i naszyjnik wiszący na szyi, odwołujący jego imię. Noszone z tego stroju są parą płaskich białych sandałów.

OsobowośćEdytuj

Podobnie jak jego ojciec, Boruto jest żywiołowy, zuchwały, nieuważny i nie zważa na klasyfikacje formalności i społeczne. Podobnie, on wydaje się ukazywać skłonność do żartów. Podobnie jak jego ojciec, jego przyczyną poprzez figle jest również dążyć do uwagi; w tym przypadku, to od ojca, jak rola Naruto jako Hokage wydaje się odprowadzać na swoim życiu osobistym.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Dowcip Boruto zostaje przerwany przez ojca

Dowcip Boruta zostaje przerwany przez ojca.

Po dniu spędzonym w akademii, Boruto powiedział kolegom z klasy, że postanowił zrobić kawał. Nowa generacja Ino-Shika-Chō próbowała go przekonać, by nie realizował, bo miało rozpocząć się spotkanie pięciu Kage. Nikt nie dołączył do jego wybryku. Podczas realizacji z jego wybrykiem, Naruto, jego ojciec, zatrzymał go i skarcił go za udział w tym czynie. Wyjaśnił Boltowi, że nie może być ojcem tylko do niego, ponieważ miał na barkach odpowiedzialność osady.

CiekawostkiEdytuj

  • "Boruto" (ボ ル ト) to japońska wymowa angielskiego słowa "śruby". To odwołuje się śruby charakter nosi na szyi. Może to być zarówno sam w sobie odniesienia jego zmarłego wujka i dziadka, jak nazwa Neji oznacza "wkręcić" i podpis jutsu Minato nosił Hiraishin no Jutsu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki