FANDOM

Biegnij, Omoi!
PoprzedniNastępny
Sandābomu.png
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Japoński Tytuł 走れオモイ (Hashire Omoi)
Angielski Tytuł Run Omoi!
Polski Tytuł Biegnij, Omoi!
Odcinek 320
Data Emisji 04.07.2013
Postacie
Omoi

Yukai (Debiut)
Tsunade
Inoichi Yamanaka
Maito Gai
Shikaku Nara
Rock Lee
Mabui A
Karui
Naruto Uzumaki
Kakashi Hatake
Sai

Jutsu
Assimilation: Red Poisonous Smokescreen (Debiut)

Raiton Renkei: Sandābomu (Debiut)
Raiton: Sandāboruto (Debiut)

Biegnij, Omoi! jest 320 odcinkiem anime Naruto

OpisEdytuj

Centrala otrzymuje informację, że Omoi porzucił stanowisko na polu bitwy, szybko kontaktując się z Kakashim, który potwierdza te informacje. Zaczyna wierzyć, że mół opuścić, ale Karui pojawiła się w jego obronie wprowadzając ten pomysł na bok. Sai, dodaje dodatkowe informacje, które mówią o tym, że Omoi udał się na ratunek jednostce chmury burzowej, która była złożona z dzieci. Omoi kontaktuje się z centralą, obiecując ratunek dzieciom w ciągu godziny. Mając nadzieję, że świętowali swoje zwycięstwo, kiedt tam dotrze, centrala wysyła jednego cienistego klona Naruto, aby pomógł w pokonaniu dwóch tysięcy armii Białych Zetsu. Kiedy w siódmym froncie, Omoi znajduje tylko zwłoki shinobi z Kirigakure i niezloczone Klony Białych Zetsu, pojawia się klon Naruto, który rozprasza je. Znowu sam, stara się entuzjazm na twarzy w obliczu wielu przeciwnikó. Postęp przez obronę przeciwnika, Omoi ma doczynienia z klonami Białych Zetsu dotniętymi z czerwonej ziemi, który wytwarzał trującą zasłonę dymną. Z drugiej strony, jednostka chmury burzowej jest ukryta wewnątrz posągu w pobliżu jeziora, była prowadzona przez Yukai, podczas oporu wroga. Ostatecznie Omoi, dzieje się w ich ratowanie, przybywa różnych klonów Białych Zetsu z błyskawica pod wodą. Następnie decyduje się wyjść i walczy ramię w ramię z Omoi, niszcząc wszystkich wrogów. Następnie, A kontaktuje się z Omoi i informuje go, że jeśli chce, aby zakończył misję musi wrócić w godzinę. Jednakże, jeśli Omoi nie zdąży na czas to on sam go ukarze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki