FANDOM

Akurbatto
Akurobatto
Nazwa
Japońska 荒線鷺伐刀
Rōmaji Akurobatto
Angielska Rough Line Heron Striking Sword
Polska Szorstka Linia Czapli Uderzającego Miecza
Debiut
Manga Rozdział 411
Anime Odcinek 143
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Kenjutsu, Styl Walki, Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Ranga A
Zasięg Krótki
Użytkownicy
Killer B

To styl walki wykorzystywany przez Killera B podczas korzystania jego Chō Biburāto Raitontō. Kiedy w walce B posiada swoje miecze w szczególny i niepowtarzalny sposób, a nie w tradycyjny - w jego rękach. Pierwsze dwa są przechowywane w na połączeniu zawiasów jego prawej i lewej ręki, drugi między łopatkami i szyi, jeden w ustach, pod lewą pachą, inny od stawu biodrowego jego prawego, podniesionego nogi i tylej podniesionej nogi. Wydaje się dziwne, Killer B jest bardzo wykwalifikowany z tymi ostrzami i tego stylu walki, który zaczął przyjmować od najmłodszych lat. Najbardziej niezpiecznym akspektem tego stylu jest nieprzewidywalność jego ruchów, łatwo łapią przeciwników z zaskoczenia. Może obracać się w sposób podobny do szumu piły albo wykorzystuje serię ataków nieubłagalnie przełączając lokalizacje, jak również ostrza z którym atak, nie pozostawia żadnych otworów nawet doświadczonego użytkownika, jak Sharingan Sasuke Uchihy i wysoko wykwalifikowanych szermierzy jak Suigetsu Hōzuki, który zauważył, że metoda ataku była całkowicie nieprzewidywalna. Killer B był w stanie rzucić te miecze z ich niezwykle niewygodnych pozycjach albo trafić swoich przeciwników z dystansu, lub przebić przeciwnika z bliskiej odległości i uszkodzenia powodują, że normalnie powinny być zabójcze.

Miecze mogą być naładowane czakrą błyskawicy, aby znacznie zwiększyć wydajność cięcia przez wibracje wysokiej częstotliwości. Ze względu na kształt opływowego tych mieczy, stanowią one dość dobre pociskami. W anime, Killer B mógł skorzystać z ośmiu macek ogoniastej bestii, żeby rozszerzyć niespodziewany atak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki