FANDOM

Aktywacja: Izanami
PoprzedniNastępny
Aktywacja Izanami
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Black Night Down
Japoński Tytuł 発動・イザナミ (Hatsudō: Izanami)
Angielski Tytuł Activation: Izanami
Polski Tytuł Aktywacja: Izanami
Odcinek 337
Manga Rozdział 585, Rozdział 586
Data Emisji 07.11.2003
Postacie
Itachi Uchiha

Sasuke Uchiha
Kabuto Yakushi
Orochimaru
Tayuya

Jutsu
Izanami (Debiut)

Aktywacja: Izanami jest 337 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Rzucając na bok wykłady Itachiego do niego Kabuto objawia rodzeństwu, że posiada DNA z różnych shinobich, a mianowicie Piątki Dźwięku, w tym także Orochimaru. Potem zaczyna atakować swoimi technikami. Chociaż łatwo działają atakom Kabuto w pierwszym, Itachi i Sasuke zostają uwięzieni w genjutsu Tayuyi. Objawiając Orochimaru potem Kabuto zostaje przekształcony w białą postać węża do zaatakowania obu braci. Jednak w wyniku ich połączonego wysiłku, Itachi i Sasuke zdołali uciec z jego genjutsu. Kabuto zaskakuje Itachiego i przecina go cały czas ukazując łzy i powiedział Itachiemu, że geniusz taki jak on nie może go zrozumieć, oświadcząc, że nikt nie może stanąć mu na drodze. Jak jego reformujące ciało, Itachi zawołał Sasuke, aby rzucił miecz na Kabuto, ale zostaje złapany przez jego węża. Sasuke używa kulę ognia, jednak ostatni z łatwością odpiera techniką wody. Kabuto atakuje Itachiego mieczem i stwierdza, że jego genjutsu nie może mieć na niego wpływ. Sekwencja wydarzeń powtarza się jak zauważa Kabuto. Później ujawnia się, że to wszystko dzieje się w umyśle Kabuto, ponieważ został uwięziony w nieskończonej pętli Izanami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki