FANDOM

Żegnajcie, Ino-Shika-Chō
PoprzedniNastępny
Żegnajcie, Ino-Shika-Chō.png
Informacje
Opening Assault Rock
Ending Kono Koe Karashite
Japoński Tytuł Nieznany
Angielski Tytuł Farewell, Ino-Shika-Chō!
Polski Tytuł Żegnajcie, Ino-Shika-Chō
Odcinek 274
Manga Rozdział 533, Rozdział 534
Data Emisji 09.08.2012
Postacie
Shikamaru Nara
Chōji Akimichi
Ino Yamanaka
Asuma Sarutobi
Dziecko Kurenai Yūhi
Jutsu
Shinten Bunshin no Jutsu

Shintenshin no Jutsu
Katon: Haisekishō
Karorī Kontorōru
Chōdan Bakugeki
Baika no Jutsu

Narzędzia
Chakura Tō

Żegnajcie, Ino-Shika-Chō jest 274 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Atakując swojego nauczyciela za nazwanie go grubasem, Chōji w połowie zatrzymując swój cios, stwierdzając, że nie może zaatakować swojego mistrza. Asuma odbija swoją starą broń, ostrze czakry rzuconą przez Shikamaru. Ino wchodzi w umysł przyjaciela i blokuje atak swojego nauczyciela. Wzywała młodego człowieka do podjęcia się walki ze swoim mistrzem, dodaje też, że nie bez powodu otrzymali kolczyki. W tym momencie Asuma Sarutobi zaatakował ich przy pomocy techniki Haisekishō, Chōza wykorzystuje swoje ciało i ochrania trójkę młodych ludzi. Namawiał swojego syna do podjęcia walki i żeby zaczął się zachowywać jak na przystało na 16 głowy klanu Akimichi i przysięgi. Powołując się na przysięgę, którą się podjął, Chōjiemu rosną skrzydła motyla, zaskakując wszystkich. Szokując swych towarzyszy tracąc na wadze, zaczęli się martwić, że połknął jedną z Trzech kolorowych pigułek, Chōza tłumaczy, że tym razem obeszło się bez używania pigułek. Przeprasza też za to, że jego syn był problemem. Chōji używa techniki Chōdan Bakugeki, a jego ojciec dołącza do innych towarzyszy. Opierając się o plecy Shikamaru, Ino Yamanaka używa technikę Shinten Bunshin no Jutsu na dwóch poległych klonów Białych Zetsu i nimi atakuje Asumę. Shikamaru za pomocą swojego cienia próbuje przyczepić się do senseia. Przed zapieczętowaniem Asuma Sarutobi mówi im, że ich formacja została ukończona. Zmotywowany, Chōji rośnie do gigantyczny rozmiarów i informuje pozostałych o swoich zamiarze zakończenia wojny i oczekuje, że towarzysze mu pomogą, którzy zdecydowanie się zgadzają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki